Οι δύο τεχνικοί σύμβουλοι Νικόλαος Διαμαντής και Γεώργιος Ραυτογιάννης οι οποίοι «σάρωσαν» μια απόσταση 300 μέτρων πριν από το σημείο όπου ανεφλέγη το τζιπ περισυνέλεξαν διάφορα στοιχεία τα οποία αναμένεται να ρίξουν φως στην υπόθεση.
Αυτό που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση και στο οποίο ρίχνουν ειδικό βάρος οι δύο πραγματογνώμονες είναι τα τρία στρογγυλά αντικείμενα με ίχνη καπνού που βρέθηκαν λίγο πριν από το σημείο που ανεφλέγη το αυτοκίνητο του υπόδικου εκδότη της «Ακρόπολης». Κρίνοντας μάλιστα από την οξείδωσή τους, πρόκειται για αντικείμενα που βρίσκονταν στο οδόστρωμα λίγες μέρες πριν, κοντά στο σημείο της αρχικής επαφής του αυτοκινήτου με το τσιμεντένιο διαχωριστικό, και δεν ανήκουν δηλαδή στο αυτοκίνητο. Τα αντικείμενα αυτά αναμένεται να βρεθούν στο μικροσκόπιο των τεχνικών συμβούλων, καθώς όπως υποστηρίζουν, χρήζουν περαιτέρω επεξεργασίας, ενώ δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να προέρχονται από κάποιον μηχανισμό.
Εξίσου σημαντικά στοιχεία στην υπόθεση είναι όμως και αυτά που προκύπτουν από την ανάλυση του βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας της Αττικής Οδού. Οπως προκύπτει, μεσολάβησαν 34 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που το όχημα ακινητοποιείται μέχρι τη στιγμή που παίρνει φωτιά. Σε αυτό το χρονικό διάστημα ο Π. Μαυρίκος φαίνεται να ανάβει τα αλάρμ και να προσπαθεί να ανοίξει την πόρτα. Στη συνέχεια φαίνεται μια φλόγα κάτω από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, η οποία σβήνει από μόνη της και αμέσως μετά μια γυμνή φλόγα εμφανίζεται στη μπροστινή κολώνα του αυτοκινήτου, η οποία επεκτείνεται στο εσωτερικό του οχήματος και στη συνέχεια στο μπροστινό μέρος.
Οι δύο πραγματογνώμονες επισημαίνουν επίσης ότι σύμφωνα με την αυτοψία που διενήργησαν στην έκταση αυτή των 300 μέτρων πριν από τη σημείο που το αμάξι ανεφλέγη, δεν υπάρχουν ευρήματα για διαρροή καυσίμου πριν από το σημείο που ακινητοποιείται το αυτοκίνητο. Οπως διευκρινίζουν, είναι δεδομένο ότι υπήρξε διαρροή, ωστόσο, αυτή περιορίζεται τοπικά στο σημείο της πρόσκρουσης.
Επίσης, οι τεχνικοί σύμβουλοι έχουν περισυλλέξει πολλά κομμάτια, εξαρτήματα του αυτοκινήτου τα οποία πιθανολογούν ότι προέρχονται από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και τα οποία βρέθηκαν διάσπαρτα στο οδόστρωμα. Μάλιστα, κάνουν λόγο για «επαφή» του τζιπ στο τσιμεντένιο διαχωριστικό και όχι «βίαιες προσκρούσεις».
Τέλος, αναφέρουν ότι ίχνη λαδιών τα οποία πρέπει επίσης να ελεγχθούν, βρέθηκαν 200 μέτρα πριν το σημείο της πρόσκρουσης.
Υπενθυμίζεται ότι, όπως έδειξε η νεκροψία-νεκροτομή, ο θάνατος του 42χρονου επήλθε συνεπεία της φωτιάς, ενώ εκκρεμούν η ιατροδικαστική έκθεση και τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων.
Την Τρίτη και Τετάρτη οι τεχνικοί σύμβουλοι της οικογένειας αναμένεται να εξετάσουν από κοινού με πραγματογνώμονες του Τμήματος Εγκληματολογικών Ερευνών το «κουφάρι» της Porsche Cayenne.
Πηγή: Kathimerini