Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας όταν ακόμη η Starbucks δεν είχε πατήσει καλά το πόδι της στην Γηραιά ήπειρο, o Howard Schultz o ιδρυτής της αλυσίδας, εντυπωσιάστηκε όταν άκουσε για τα μεγέθη του ομίλου Μαρινόπουλου και την πολυσχιδή δραστηριότητα του απλώνονταν από τα φάρμακα μέχρι τα ενδύματα και το λιανεμπόριο τροφίμων. Αν και στρατηγική επιλογή ήταν να αναπτύσσονται αυτόνομα στις τοπικές αγορές στην περίπτωση της Μαρινόπουλος έκανε μία εξαίρεση και του παραχώρησε τα δικαιώματα σχεδόν για το 1/4 της Ευρώπης καθώς πέρα από τα Βαλκάνια και την Κύπρο σύναψαν συμφωνία master franchise για Ελβετία και Αυστρία.