Στη φιλμογραφία της Σοφίας Λόρεν σπάνια αναφέρεται η ταινία «Era Lui… Si!Si«(Αυτός είναι, ναι, ναι). Κι ακόμα πιο σπάνια μπορεί να βρει κανείς αντίτυπό της.
Όχι στη 5η ταινία της η μετέπειτα διάσημη ιταλίδα σταρ δεν είχε κανένα βασικό ρόλο. Το αντίθετο μάλιστα. Έκανε μερικά περάσματα ως μοντέλο, υποδυόμενη τη νύφη και τηνοδαλίσκη. Το ενδιαφέρον στην υπόθεση αυτή βρίσκεται στην αυτή καθ αυτή την εμφάνιση. Η Λόρεν για πρώτη και τελευταία φορά έδειχνε το πλούσιο στήθος της στο πανί!
Βλέποντάς το σήμερα μετά από τόσα χρόνια διαπιστώνει κανείς ότι τύφλα νάχουν οιπλαστικές και η σιλικόνη. Το στήθος είναι πλούσιο. Αυθεντικό.
Μόνο που δεν το απόλαυσαν οι κινηματογραφόφιλοι. Τουλάχιστον σε όλο τον κόσμο. ΣτηνΙταλία οι σκηνές με το μπούστο της Λόρεν κόπηκαν από τη λογοκρισία. Στη Γαλλία πάλι προβλήθηκαν σε όλο τους το μεγαλείο, αλλά η ηθοποιός ήταν άσημη και κανείς δεν έδωσε σημασία στο υποκριτικό της ταλέντo.
Λίγο αργότερα η γνωριμία της με τον μέντορα και σύζυγό της Κάρλο Πόντι απογείωσε την καριέρα της. Και περιέργως η γαλλική κόπια της ταινίας εξαφανίστηκε. Υπάρχει η σεμνή ιταλική έκδοση.
Κάποιες από τις φωτογραφίες της ταινίας για την διαφημιστική της προβολή στις προθήκεςτων κινηματογράφων διασώθηκαν για να θυμίζουν ότι δεν υπάρχει τέλειο έγκλημα. Υπάρχει όμως τέλειο σώμα. Δεν συμφωνείτε;
Ποιος αγόρασε την κόπια; Λέγεται ότι ο Κάρλο Πόντι έδωσε περισσότερα λεφτά κι από ταέσοδα της ταινίας! Μόνο που δεν υπάρχει τέλειο έγκλημα.