Ποτέ δεν βλέπαμε το σχολείο σαν το εισιτήριο για το μέλλον. Δεν μας ένοιαζε το μάθημα. Ήμουνα στο μάθημα αλλά δεν ήμουν εκεί για να μάθω να διαβάζω, ούτε να μιλάω και με εκνεύριζε πολύ που δεν μπορούσα να εκφράσω αυτά που είχα μέσα μου.
Ήμουν σε ένα τμήμα γεμάτο με μαθητές με μαθησιακά προβλήματα αλλά δεν ήμουν καλύτερος από αυτούς. Όταν ερχόταν η ώρα μου να διαβάσω κρυβόμουν και είχα τάση για εμετό. Συνέχεια έκλαιγα, αλλά τα δάκρυά μου ήταν εσωτερικά. Ήμουν 13 και ήδη μισούσα αυτό που ήμουν.