ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΟΛΕΞΑΝΤΡΙΓΙΑ 0-0

Λείπουν (ακόμα) η φαντασία και οι μεταγραφές

Στο πρώτο του φιλικό ξεμούδιασμα της χρονιάς (0-0) με την ουκρανική Ολεξάντριγια, ο Παναθηναϊκός ήταν σοβαρός στο ανασταλτικό κομμάτι, αλλά έδειξε ότι θέλει ακόμη πολλή δουλειά, αλλά και ποιοτικές μεταγραφές.

Λείπουν (ακόμα) η φαντασία και οι μεταγραφές | panathinaikos24.gr

Οι «πράσινοι» αντιμετώπισαν με αρκετή σοβαρότητα το πρώτο (ανεπίσημο) παιχνίδι της σεζόν, παρουσιάζοντας μια αρκετά «νοικοκυρεμένη» εικόνα στα μετόπισθεν αλλά και διάθεση για γρήγορη ανάπτυξη από τα άκρα, ωστόσο παρά την κυριαρχία τους δεν κατάφεραν να απειλήσουν με αξιώσεις την εστία της Ολεξαντρίγια (0-0), δείχνοντας πως θέλουν αρκετή δουλειά στον τομέα της δημιουργίας.

Το ματς

Ο Μαρίνος Ουζουνίδης παρέταξε την ομάδα με σύστημα 4-4-1-1, επιλέγοντας τον Λουκ Στιλ κάτω από τα γκολπόστ, τους Ευαγγέλου – Κουτρουμπή ως αμυντικό δίδυμο, αριστερά τον Χουλτ, δεξιά τον Κουλιμπαλί, τους Κουρμπέλη – Ρέις δίδυμο στον άξονα, τους Λουντ – Χατζηγιοβάνη στα «φτερά» και τον Όμρι Άλτμαν λίγο πιο πίσω από τον μοναδικό προωθημένο, Πίσπα.

Οι «πράσινοι» έδειξαν από νωρίς τη διάθεσή τους για ποδόσφαιρο πρωτοβουλίας. Καθ’ όλη τη διάρκεια του πρώτου μέρους, οι παίκτες του Ουζουνίδη είχαν πολύ περισσότερη ώρα τη μπάλα στα πόδια τους, προσπαθώντας, κυρίως από τα άκρα, να φτάσουν με αξιώσεις στην περιοχή των Ουκρανών, ωστόσο το «αντίβαρο» στην καλή κυκλοφορία της μπάλας (στη μεσαία γραμμή) και στο πρέσινγκ που εφάρμοσαν οι «πράσινοι», ήταν η έλλειψη φαντασίας και της κάθετης μπαλιάς, η οποία θα άνοιγε με περισσότερη ευκολία την άμυνα της Ολεξαντρίγια.

Έτσι, ο συμπαγής στα μετόπισθεν (δεν απειλήθηκε στο πρώτο μέρος) αλλά προβλέψιμος στην επίθεση Παναθηναϊκός, πήγε στο ημίχρονο με το σκορ στο 0-0, καθώς η κεφαλιά του Πίσπα στο 2′ (μετά από σέντρα του Χουλτ), το σουτ του Χουλτ στο 12ο λεπτό και η αντίστοιχη προσπάθεια του Κουρμπέλη στο 28′ (μετά από κλέψιμο και πάσα του Άλτμαν), δεν βρήκαν στόχο, όπως και η ευφάνταστη προσπάθεια του Χατζηγιοβάνη, ο οποίος προσπάθησε να νικήσει (ανεπιτυχώς) τον αντίπαλο τερματοφύλακα με ψαλιδάκι στο 38′.

Με αλλαγή από τα αποδυτήρια άρχισε το δεύτερο μέρος για τους «πράσινους», με τον Κολοβέτσιο να αντικαθιστά τον Ευαγγέλου, παίρνοντας θέση δίπλα στον Κουτρουμπή. Το «μοτίβο» παρέμεινε ίδιο για την ομάδα του Μαρίνου Ουζουνίδη, που εξακολουθούσε να έχει με άνεση την κατοχή, να κυκλοφορεί αποτελεσματικά τη μπάλα, δίχως όμως να απειλεί με αξιώσεις.

Στο 54ο λεπτό μάλιστα, καταγράφηκε η πρώτη σημαντική ευκαιρία από πλευράς Ολεξαντρίγια (53′), όταν ο Τσεσκόφ εκμεταλλεύτηκε τη λάθος αντίδραση της άμυνας, στέλνοντας τη μπάλα εκτός εστίας του Στιλ. Στο 55ο λεπτό, ο Λαουτάρο Ρινάλντι πέρασε στη θέση του, δραστήριου, Όμρι Άλτμαν και λίγα λεπτά αργότερα (60′), ο Μαρίνος Ουζουνίδης προχώρησε σε μαζεμένες αλλαγές: Κουλιμπαλί, Κουτρουμπής, Κουρμπέλης, Ρέις, Λουντ και Πίσπας έδωσαν τη θέση τους στους  Βέμερ, Ζέκα, Δώνης, Τελάντερ, Μπουζούκη και Στάικο.

Όπως ήταν φυσικό, οι πολλές αλλαγές επηρέασαν τον ρυθμό που υπήρχε στην αναμέτρηση, καθώς από το 60ο λεπτό και μετά, η ενδεκάδα των «πρασίνων» αποτελούταν από οκτώ νέα πρόσωπα, σε σχέση με το πρώτο μέρος. Στο 74ο λεπτό, ο Έλληνας τεχνικός πέρασε στο παιχνίδι τον Κώστα Κότσαρη στη θέση του Λουκ Στιλ, ενώ αντικατέστησε τον Χατζηγιοβάνη με τον 16χρονο, Εμμανουηλίδη.

Ο νεαρός κατάφερε να ταλαιπωρήσει την άμυνα των Ουκρανών σε δύο φάσεις, στη δεύτερη, αυτή του 83ου λεπτού, κόπηκε την τελευταία στιγμή, δείχνοντας δείγματα του ταλέντου του, ενώ λίγο αργότερα, το δυνατό σουτ του Ρινάλντι εκτός περιοχής (82′), το οποίο κόντραρε στα σώματα των αμυντικών και απομακρύνθηκε.

Στα τελευταία λεπτά, η Ολεξαντρίγια πήρε μέτρα στο γήπεδο και κατάφερε να κάνει αισθητή την παρουσία της, όταν το σουτ του Χιτσένκο πέρασε λίγο άουτ. Φάση που αποτέλεσε την τελευταία αξιοσημείωτη ενέργεια του παιχνιδιού.

Ο Παναθηναϊκός φάνηκε συμπαγής στα μετόπισθεν, είχε τη μπάλα στα πόδια του, αλλά στερούταν φαντασίας στο τελικό «κομμάτι» του γηπέδου, με το 0-0 να αποτελεί φυσικό επακόλουθο της αναμέτρησης.

➡️ Γράψε το σχόλιο σου

HIGHLIGHTS

READ MORE

close