Το τελευταίο διάστημα, οι περισσότεροι από εσάς όλο και θα έχετε «πέσει» πάνω στις… καταπράσινες αναρτήσεις του Μάριο Χεζόνια, ο οποίος δεν διστάζει να εκδηλώνει την αγάπη και τον θαυμασμό του για τον Παναθηναϊκό, μέσω των social media.
Ο νεαρός ΝΒΑer έχει εκφράσει παντοιοτρόπως τα Παναθηναϊκά αισθήματά του, είτε «χαζεύοντας» τη Θύρα 13 να χορεύει στο «καυτό» ΟΑΚΑ, είτε επιλέγοντας τον σύλλογο στο… FIFA!
Η συμπεριφορά του Χεζόνια έχει προκαλέσει ιδιαίτερα θετική εντύπωση στις τάξεις των «πράσινων» οπαδών, οι οποίοι καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να τον πείσουν να ακολουθήσει τον δρόμο της καρδιάς του, φορώντας κάποια στιγμή τη φανέλα του «τριφυλλιού».
Σε μερικούς δε, η άδολη εξωτερίκευση των συναισθημάτων του Κροάτη, «γεννά» αρκετά ερωτηματικά. Αλήθεια, τι ωθεί έναν 22χρονο καλαθοσφαιριστή (γεννήθηκε στις 25 Φεβρουαρίου του 1995) από το Ντουμπρόβνικ στο να… επιμένει «πράσινα»; Η απάντηση πάνω σε αυτό το ερώτημα είναι απλή: To brand name του Παναθηναϊκού.
Οι «πράσινοι» ήρωες του Μάριο
Ο Χεζόνια, όπως και κάθε παιδί που είδε το «φως» στα 90’s, μεγάλωνε παράλληλα με τον σύλλογο που αγαπά. Ως πιτσιρίκος, στα μέσα της περασμένης δεκαετίας, πιθανότατα θα έβλεπε από τον δέκτη του όλα τα κατορθώματα του Παναθηναϊκού, ο οποίος έφτασε να «ράψει» έξι αστέρια στη φανέλα του, συνοδεύοντας έτσι όλη την παιδική-εφηβική ηλικία του.
Τα μάτια του Χεζόνια είδαν μια ομάδα-όνειρο να σαρώνει τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος. Να κατακτά triple crown, να αποτελεί φόβητρο ακόμα και για τις παραδοσιακές ομάδες της Ευρωλίγκας, έχοντας στη σύνθεσή του παίκτες όπως ο Διαμαντίδης, ο Σάρας, ο Μπατίστ και ούτω καθ’ εξής. Για ένα παιδί το οποίο αγαπά το μπάσκετ και έχει ως στόχο να ακολουθήσει τον επαγγελματικό δρόμο, δεν υπήρχαν καλύτερα παραδείγματα από αυτά που προσέφερε -και συνεχίζει να προσφέρει- το «σχολείο» του Παναθηναϊκού.
Υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα
Κι όμως, ο Χεζόνια δεν είναι ο μόνος μη Έλληνας που υποκλίνεται στο μεγαλείο του συλλόγου. Είναι και ο Χαβιέ, ο Ισπανός που δεν δίστασε να κάνει 600 χλμ. οδικώς για να δει από κοντά τον Δημήτρη Διαμαντίδη, είναι και ο τύπος από την Αμερική που τρελάθηκε βλέποντας το «καυτό» ΟΑΚΑ, αλλά και αρκετοί άλλοι, ανώνυμοι και επώνυμοι πολίτες της Ευρώπης και του κόσμου, που ίσως δεν έχουν την ίδια ευχέρεια έκφρασης των συναισθημάτων τους.
Ο 22χρονος Κροάτης από το Ντουμπρόβνικ, αποτελεί τον «καθρέπτη» του «πράσινου» brand name. Μια διαδικασία που πήρε αρκετό χρόνο και πέρασε από αρκετές δυσκολίες έως ότου καθιερωθεί, αλλά όταν το νερό μπήκε στ’ αυλάκι, άρχισαν να φαίνονται τα πρώτα αποτελέσματα. Πέραν από τους τίτλους, τις διακρίσεις και τα ονόματα, το «legacy» του Παναθηναϊκού περιλαμβάνει και ιστορίες όπως αυτή του Μάριο, τον οποίο «συνεπήρε» το μέγεθος και η λάμψη του συλλόγου.
Μια διαδικασία που συνεχίζει και σήμερα να δρα αδιάκοπα στις συνειδήσεις των απανταχού μπασκετόφιλων ανά την Ευρώπη και τον κόσμο…