Ερασιτέχνης

Παναθηναϊκός: Ανακοίνωσε διετή συνεργασία με τον ΟΠΑΠ

Παναθηναϊκός: Ανακοίνωσε διετή συνεργασία με τον ΟΠΑΠ

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοίνωσε την έναρξη διετούς συνεργασίας με τον ΟΠΑΠ, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης.

Ο Ερασιτέχνης θα πορευθεί μαζί με τον ΟΠΑΠ για τα επόμενα δύο χρόνια, ακολουθώντας τα βήματα του ποδοσφαιρικού και του μπασκετικού τμήματος του συλλόγου.

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοίνωσε και επισήμως τη νέα συνεργασία του το μεσημέρι της Τρίτης σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε ζεστό κλίμα, με παρόντες τους Στέφανο Αυγουλέα (αντιπρόεδρος), Βασίλη Παρθενόπουλο (γενικός αρχηγός), Σταύρο Ντίνο (γενικός διευθυντής), Γιώργο Μοιρέα (ταμίας) και τον εμπορικό διευθυντή της ΚΑΕ, Αριστείδη Χριστόπουλο.

Παράλληλα, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και αρκετοί αθλητές από τα τμήματα του Ερασιτέχνη, μεταξύ αυτών ο Σωτήρης Πανταλέων και η αθλήτρια ξιφασκίας, Δήμητρα Γεωργιάδου.

Ο γενικός διευθυντής του Ερασιτέχνη, Σταύρος Ντίνος, ανέφερε τα εξής: «Είναι μεγάλη τιμή για εμάς η έναρξη της συνεργασίας με τον ΟΠΑΠ. Είναι σημαντικό πως ένας τέτοιος οργανισμός βρίσκεται δίπλα στον Παναθηναϊκό Α.Ο. σε μία κοινή πορεία. Μας διέπουν κοινές αξίες, αρχές και όραμα. Θέλουμε ο αθλητισμός να παράγει αξίες στους νέους. Να δημιουργούμε σωστά πρότυπα στην κοινωνία. Ο ΟΠΑΠ έχει δείξει εδώ και 60 χρόνια ότι βρίσκεται κοντά στην κοινωνία. Ελπίζουμε σε μία αγαστή συνεργασία και σε καλύτερα πράγματα στο μέλλον».

Ο Σωτήρης Πανταλέων συμπλήρωσε: «Είναι μεγάλη τιμή να συνδέεται ο Παναθηναϊκός, με ένα μεγάλο brand αθλητισμού και της κοινωνίας, τον ΟΠΑΠ, στα 60 χρόνια απ’ την ίδρυσή του. Μία εταιρία που έχει προσφέρει πολλά στην ελληνική κοινωνία και στη χώρα μας. Και είναι πολύ σημαντικό για εμάς να στηρίζουμε όχι μόνο το αθλητικό κομμάτι, αλλά και τις δράσεις που βοηθούν την κοινωνία. Είναι δύο μεγάλοι οργανισμοί με κοινές αξίες που μπορούν να πορευτούν μαζί», με τη Δέσποινα Γεωργιάδου να αναφέρει σχετικά: «Ο ΟΠΑΠ δείχνει έμπρακτα πως είναι δίπλα στα νέα παιδιά, με τις χορηγικές δράσεις και το πρόγραμμα για τα δύο νοσοκομεία».

Από πλευράς ΟΠΑΠ, τον λόγο πήρε ο επικεφαλής εταιρικών και ρυθμιστικών υποθέσεων, Οδυσσέας Χριστοφόρου: «Μετά το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο, είναι η τρίτη φορά μέσα σε διάστημα δύο μηνών, που είμαστε εδώ για να εκκινήσουμε τη χορηγική συνεργασία μας με ένα κομμάτι του Παναθηναϊκού. Είναι μία σημαντική περίοδος πλέον για τον Ερασιτέχνη με την ανάληψη των ηνίων του απ’ τον κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλου και συμπίπτει με μία χρονιά ορόσημο για εμάς, με τη συμπλήρωση 60 χρόνων από την ίδρυση του ΟΠΑΠ. Σαν ΟΠΑΠ θέλουμε να συνδέουμε τον αθλητισμό με την κοινωνία. Τελευταίο παράδειγμα ήταν ο κλασικός μαραθώνιος, όπου συμμετείχαν χιλιάδες Ελληνες και καταφέραμε να πείσουμε 300.000 συμπολίτες μας να κατεβάσουν το application για τη δράση ανακαίνισης των δύο παιδιατρικών νοσοκομείων. Συγκεντρώθηκαν 3.400.000 πόντους, που μετατράπηκαν σε οικονομική βοήθεια. Από το 2014 που ξεκίνησε αυτή η προσπάθεια, έχουμε πετύχει το 60% της ανακαίνισης των δύο νοσοκομείων. Μοιραζόμαστε τις κοινές αξίες με τον Παναθηναϊκό και θέλουμε να το συνεχίσουμε αυτό».

Ενώ, ο Πάνος Μπόλλας (Brand, Marketing Communication and Sponsorship Team Director ΟΠΑΠ), ανέφερε τα εξής: «Βασικός μας στόχος είναι και η ανάπτυξη του αθλητισμού. Αποτελεί τιμή για εμάς, που έχουμε δίπλα μας τον Παναθηναϊκό, ένα τεράστιο brand name στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εχουμε ετοιμάσει φέτος διάφορα προγράμματα για την ανάπτυξη των νέων και στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η συνεργασία με τον Ερασιτέχνη. Εχουμε πολλά νέα παιδιά, που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του Παναθηναϊκού σε 17 αθλήματα. Η συνεργασία μας αυτή θα αυξήσει ακόμα παραπάνω το χορηγικό μας αποτύπωμα στην ελληνική κοινωνία»

Exit mobile version