Lifestyle

Θησαυρός μέσα στην κρίση: Τα ελληνικά Zara που κατέκτησαν τον κόσμο χάρη στο απλό «τρικ» του ιδιοκτήτη τους

Μια ιστορία επιτυχίας και θριάμβου στην καρδιά της κρίσης.

Προσεχτικά σχεδιασμένες κινήσεις, μελέτη και έρευνα του ανταγωνισμού, περιορισμός του κόστους, αλλά όχι σε βάρος της ποιότητας και αποφυγή τραπεζικού δανεισμού. Αυτοί είναι μερικοί (οι κυριότεροι) λόγοι της μεγάλης επιτυχίας των καταστημάτων Pink Woman. Της ελληνικής εταιρείας που ανταγωνίζεται στα ίσια διεθνείς ομίλους και τους… βγάζει από τα ρούχα τους!

Πλέον η Pink Woman είναι εύκολα αναγνωρίσιμο brand, το οποίο στοχεύει σε συγκεκριμένο νεανικό κοινό, κατορθώνοντας να πετύχει αυτό το πολυπόθητο συναίσθημα ταύτισης που αναζητούν όλοι οι οίκοι μόδας –και όχι μόνο- ανά τον κόσμο. Να δημιουργήσουν, δηλαδή, πάθος για τα προϊόντα τους και πιστούς πελάτες που ταυτίζονται με αυτά που φοράνε.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Exit mobile version