Μπαίνουν διόδια στο ύψος της Κηφισιάς και του Αγίου Στεφάνου ενώ ταυτόχρονα προβλέπεται η κατεδάφιση της γέφυρας Βαρυμπόμπης.
Αντιδράσεις έχουν προκληθεί στους δήμους Αγίου Στεφάνου και Κηφισιάς εν όψει του συνεδρίου του Περιφερειακού συμβουλίου Αττικής το οποίο καλείται να ψηφίσει ώστε να εγκριθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τα έργα που αναμένεται να γίνουν όπου θα τοποθετηθούν διόδια στο ύψος της Κηφισιάς και του Αγίου Στεφάνου.
Η συγκεκριμένη μελέτη είχε μπει στον «πάγο» από το 2015 ενώ τον Ιανουάριο του 2018 εγκρίθηκε με το έργο να περιλαμβάνει και τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δακτυλίδι» και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισιάς και Καλυφτάκη.
Τα πλευρικά διόδια προχώρησαν στο Καπανδρίτι και στη Μαλακάσα ενώ το 2013 απαλείφθηκαν τα πλευρικά διόδια στους κόμβους Λυκόβρυσης και Καλυφτάκη.
Η διαδικασία αδειοδότησης των διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου ξεκίνησε το 2014 και ξεσήκωσε αντιδράσεις, με το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής να γνωμοδοτεί αρνητικά, βασιζόμενο στην απουσία ολοκληρωμένου δικτύου παραδρόμων. Η υπόθεση «πάγωσε» αφού οι υπουργοί Περιβάλλοντος που ανέλαβαν το χαρτοφυλάκιο αρνήθηκαν να την υπογράψουν.
Σύμφωνα με τα σχέδια η ιστορική γέφυρα της Βαρυμπόμπης θα γκρεμιστεί ενώ μέσα σε δυο με τρία χρόνια έργων ο κόμβος Βαρυμπόμπης θα μετατραπεί σε κυκλικό δακτύλιο πάνω από την εθνική οδό.