Επικαιρότητα

Αυτά έδειχναν τα μίντια που βρέθηκαν ψηλά στη λίστα του Πέτσα (Pics)

Γιατί άξιζαν όλα τη χρηματική διαφημιστική ενίσχυση που δέχτηκαν.

Μπορεί να πέρασαν σχεδόν δύο μήνες αλλά τελικάο Στέλιος Πέτσας έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν 20 εκατομμύρια ευρώ για τη διαφημιστική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς».

Οι αντιδράσεις ήταν ηχηρές μετά την ανακοίνωση της λίστας των στον πίνακα των 1.232 μέσων ενημέρωσης που βρέθηκαν σε αυτή αλλά κυρίως για τη δυσανάλογη διασπορά των ποσών με την αντιπολίτευση να κάνει λόγω για επιλεκτικό οικονομικό στραγγαλισμό των αντιπολιτευτικών μέσων και δυσθεώρητη ενίσχυση των φιλοκυβερνητικών μίντια.

Δείτε τη συνέχεια εδώ.

Exit mobile version