Στο ιατρείο της Ελένης Γιαμαρέλλου, στο Κολωνάκι, βρέθηκε ο Ρουβίκωνας πραγματοποιώντας παρέμβαση, εγκαλώντας την για τις αντιεπιστημονικές θέσεις που έχει εκφράσει όσον αφορά για τον κορωνοϊό.
«Η κυριά Γιαμαρέλλου και κάθε κυρία Γιαμαρέλλου εκεί έξω καλά θα κάνει να σκέφτεται πριν μιλήσει. Δε νοείται από τη μία να αίρει κάθε επιστημονική έρευνα και απόδειξη περιμένοντας κάποιο θαύμα να μας σώσει, θέτοντας τη ζωή δεκάδων χιλιάδων συνανθρώπων μας σε κίνδυνο και από την άλλη να «αστειεύεται» ότι μόνο εμείς πρέπει να αλλάξουμε συνήθειες για να προστατευτούμε και να προστατεύσουμε τους/τις δίπλα μας» αναφέρουν, μεταξύ άλλων.
Τα μέλη της συλλογικότητας την εγκάλεσαν για δηλώσεις της και συγκεκριμένα τόσο για εκείνη που έλεγε πως ο κορωνοϊός δεν κολλάει με την θεία κοινωνία όσο και για εκείνη που καλούσε τους εργαζόμενους «να περπατήσουν» και να μην παίρνουν κατ’ ανάγκη τα ΜΜΜ.
«Ποιος από εσάς είναι γιατρός;»
Όπως τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Ρουβίκωνας, «η κυρία “ομότιμη καθηγήτρια παθολογίας και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Χημειοθεραπείας” Ελένη Γιαμαρέλλου έχει επιδείξει σθεναρά την ανευθυνότητά της απέναντι στον ελληνικό λαό από τις δηλώσεις της που αφορούσαν στη Θεία Ευχαριστία, μέχρι τις δηλώσεις της για τα ΜΜΜ».
«Όταν βρέθηκε το πρώτο κρούσμα στη Θεσσαλονίκη η κυρία Γιαμαρέλλου με τρομακτική ψυχραιμία είχε δηλώσει πως “δεν έγινε τίποτα με ένα κρούσμα”. Όταν όμως τα κρούσματα αυξάνονταν εκθετικά, η αισιοδοξία έγινε πιο “συγκρατημένη”. Κι όσο η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα ωρυόταν στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για αποστάσεις, απαγορεύσεις μετακινήσεων και καραντίνα σε όλο τον κόσμο, η κυρία Γιαμαρέλλου αποφάσισε να ξεχάσει τον όρκο του Ιπποκράτη και να αρχίσει τα “πάτερ ημών” θέτοντας σε κίνδυνο όλη την κοινωνία και κυρίως τις ευπαθείς ομάδες, όπως οι γιαγιάδες και οι παππούδες μας, τις οποίες εμείς καλούμασταν με τον εγκλεισμό μας στο σπίτι μας να προστατεύσουμε. Τα σημεία και τέρατα που έχουν ειπωθεί από την εν λόγω “επιστήμονα”, με θεσμοθετημένη θέση στην ομάδα εργασίας του Κικίλια “για την επιχειρησιακή ετοιμότητα” σε ζητήματα δημόσιας υγείας, όπως ότι ο HIV κολλάει με το σάλιο (βάζοντας το λιθαράκι της στη διαιώνιση του στίγματος των οροθετικών ατόμων), κάτι το οποίο δεν ισχύει, ή ότι “η έννοια του Μυστηρίου (Θεία Ευχαριστία) είναι πάνω από την επιστήμη και την επηρεάζει”, μας βάζουν σε σκέψεις κατά πόσο μπορούμε να εμπιστευόμαστε τους “επιστήμονες” που έχουν αναλάβει την προστασία μας», αναφέρουν.