ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Επικαιρότητα

Τέμπη: Η Hellenic Train είχε κάνει αγωγή κατά του ΟΣΕ από τον Δεκέμβριο του 2022

Η Hellenic Train είχε κάνει αγωγή κατά του ΟΣΕ από τον Δεκέμβριο του 2022, κατηγορώντας τον για την κακή κατάσταση της υποδομής των σιδηροδρομικών γραμμών, περίπου 2 μήνες δηλαδή πριν τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς και τους δεκάδες αγνοούμενους.

Τέμπη: Η Hellenic Train είχε κάνει αγωγή κατά του ΟΣΕ από τον Δεκέμβριο του 2022

Όπως αναφέρθηκε στο LIVE NEWS με τον Νίκο Ευαγγελάτο, η Hellenic Train κατέθεσε την αγωγή κατά του ΟΣΕ τον περασμένο Δεκέμβριο και αναφέρεται σε υποχρεωτικές εργασίες που έπρεπε να γίνουν αλλά δεν έγιναν για την ασφάλεια του δικτύου.

Ειδικότερα, η Hellenic Train ζητάει από τον ΟΣΕ 1.149.000 ευρώ για εργασίες που υποχρεώθηκε να κάνει για να κρατήσει ασφαλές το δίκτυο από τον Σεπτέμβριο του 2017 μέχρι τον Φεβρουάριο του 2019.

Στην αγωγή αναφέρεται πως τα έργα γίνονται για να καταστεί το δίκτυο ασφαλές ενώ στην αγωγή γίνεται λόγος για κακή κατάσταση της υποδομής.

Πρώτη δημοσκόπηση: Διέλυσε τα κοντέρ ο Αυτιάς…
Πρώτη δημοσκόπηση: Διέλυσε τα κοντέρ ο Αυτιάς… 11.208 ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Το φως της δημοσιότητας βλέπουν και στοιχεία σχετικά με τις συμβάσεις που έκανε ο ΟΣΕ τα τελευταία 15 και πλέον χρόνια για συστήματα ασφαλείας και τηλεδιοίκησης σε όλο το σιδηροδρομικό του δίκτυο. Ειδικότερα, σύμφωνα με το LIVE NEWS:

Το 2006 υπογράφεται η πρώτη σύμβαση με το όνομα 10004, η οποία προβλέπει κατασκευή συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R σε 88 βαγόνια. Η σύμβαση αυτή προχώρησε, ολοκληρώθηκε, ωστόσο δεν υπήρξε ποτέ διασύνδεση μεταξύ των συστημάτων.

Τον Σεπτέμβριο του 2007, υπογράφεται δεύτερη σύμβαση, η 10005, η οποία προβλέπει τοποθέτηση ETCS σε βαγόνια και στην γραμμή Αθήνα – Προμαχώνας. Αν και υπογράφηκε και πληρώθηκε 35.000.000 ευρώ, η συγκεκριμένη σύμβαση δε λειτούργησε ποτέ.

Τον Σεπτέμβριο του 2014 υπογράφεται η τρίτη σύμβαση – κλειδί 717, η οποία προβλέπει την επανεγκατάσταση των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης. Τα συστήματα αυτά δε λειτουργούν μέχρι σήμερα.

Το 2015, παραδίδεται το σύστημα ETCS σε συρμούς, ωστόσο ούτε αυτό λειτουργεί, ενώ το 2017 παραδίδεται και το σύστημα GSM-R, το οποίο επίσης δε λειτουργεί.

Το 2020 παραδίδεται και το σύστημα ETCS στις ράγες, το οποίο δεν έχει λειτουργήσει ακόμα, ενώ το 2023 τον Σεπτέμβριο, αναμένεται η επισκευή του συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση.

Πηγή: newsit.gr

To Panathinaikos24.gr είναι δίπλα σε κάθε άθλημα και κάθε στιγμή του Παναθηναϊκού. Είτε πρόκειται για μπάλα ποδοσφαίρου είτε για μπάλα μπάσκετ, είτε για το παρκέ του βόλεϊ, αλλά και για κάθε άθλημα και κάθε είδηση του ερασιτέχνη.

Με καθημερινά blogs που καλύπτουν όλο το φάσμα του πράσινου οργανισμού, με ζωντανές εκπομπές που τις έχετε αγκαλιάσει από την πρώτη στιγμή και φυσικά με όλη την επικαιρότητα από τον αθλητισμό και όχι μόνο. Panathinaikos24.gr, το πρώτο «πράσινο» σάιτ που αγκαλιάσατε από την πρώτη στιγμή είναι εδώ, έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής και όπου χτυπάει η καρδιά του Παναθηναϊκού.