Γιώργος Πετρίδης

Ταλέντο υπάρχει άφθονο, δουλειά και υπομονή χρειάζεται η ομάδα

Ταλέντο υπάρχει άφθονο, δουλειά και υπομονή χρειάζεται η ομάδα

Ο Γιώργος Πετρίδης γράφει στο Panathinaikos24.gr για τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ στον ημιτελικό του Σούπερ Καπ.

Ο Παναθηναϊκός έκανε τη… δουλειά στον ημιτελικό του Σούπερ Καπ, αφού καθάρισε τον ΠΑΟΚ (77-64) και πέρασε στον τελικό, όπου θα αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό. Το πρώτο συμπέρασμα που βγαίνει από την εικόνα του «τριφυλλιού» είναι ότι στο ρόστερ υπάρχει άφθονο ταλέντο, αλλά θα χρειαστεί μπόλικη δουλίτσα και υπομονή για να φτάσει η ομάδα στο επιθυμητό επίπεδο.

Η αλήθεια είναι ότι υπήρχαν αρκετές στιγμές μέσα στο παιχνίδι στις οποίες οι «πράσινοι» ψάχνονταν και δεν είχαν τους απαραίτητους αυτοματισμούς. Κάτι απολύτως φυσιολογικό, αν αναλογιστούμε ότι ήταν το πρώτο επίσημο παιχνίδι μετά από σκληρή (αλλά και ελλιπέστατη λόγω απουσιών) προετοιμασία, όπως και το γεγονός πως πρόκειται για μια εντελώς νέα ομάδα.

Μην ξεχνάμε επίσης τις πολύ σημαντικές απουσίες του Μήτογλου και του Παπαπέτρου, που είναι οι «κόλλες» που κολλάνε τα κομμάτια του παζλ σε αυτό το ρόστερ του Παναθηναϊκού. Αμφότεροι άλλωστε θα έχουν σημαντικό ρόλο στην ομάδα και είναι παίκτες που μπορούν να προσφέρουν το κάτι παραπάνω.

Από ‘κει και πέρα, το καλό διάστημα του «εξάστερου» ήταν στην 3η περίοδο, όταν αποφάσισε να παίξει πιο σκληρή άμυνα, που του απέφερε εύκολους πόντους. Σε εκείνο το σημείο, άρχισαν να βρίσκουν το… χέρι τους επιθετικά και οι περιφερειακοί (Βιλντόσα και Γκάι), με συνέπεια να στείλουν τη διαφορά στο +23 και στην ουσία να καθαρίσουν τη νίκη.

Φαντάσματα στον Βόσπορο
POPULAR NOW Φαντάσματα στον Βόσπορο

Στα θετικά προφανώς και η επιβλητική εμφάνιση (μία ακόμα) του Λεσόρ, ο οποίος αποδεικνύεται «λίρα εκατό». Όχι ότι δεν το περιμέναμε. Ο Γάλλος σέντερ δεν είχε αντίπαλο κοντά στη ρακέτα και για μια ακόμα φορά τελείωσε πολλές φάσεις έπειτα από συνεργασίες με τον Σλούκα, που πήρε άριστα σε ρόλο δημιουργού (σ.σ. 7 ασίστ).

Ένα ακόμα στοιχείο που μας άρεσε ήταν η παρουσία του Κώστα Αντετοκούνμπο, κυρίως για τη διάθεση που έδειξε στην άμυνα (4 τάπες) και στα ριμπάουντ (9 συνολικά). Ο διεθνής σέντερ εκμεταλλεύτηκε από την απόφαση του Αταμάν να αφήσει εκτός εξάδας των ξένων τον Μπαλτσερόφσκι και έδωσε πράγματα με την ενέργειά του.

Το θέμα όμως τώρα είναι το πρώτο φετινό συναπάντημα με τον Ολυμπιακό, στον τελικό του Σούπερ Καπ. Σίγουρα οι «πράσινοι» οφείλουν να παρουσιαστούν ακόμα πιο σκληροί στην άμυνα και πολύ πιο συγκεντρωμένοι σε κάποιους τομείς. Για παράδειγμα, οι παίκτες του ΠΑΟΚ πήραν 17 επιθετικά ριμπάουντ (!) και κέρδισαν 15 πόντους δεύτερης ευκαιρίας, αριθμοί μάλλον… απαγορευτικοί για το ματς με τον αιώνιο αντίπαλο. Να προσμετρήσουμε σε όλα αυτά και τις 10 χαμένες βολές (17/27) που είχαν οι παίκτες του Αταμάν στον ημιτελικό, κάτι που δεν πλήρωσαν κόντρα στον «δικέφαλο του Βορρά», όμως απέναντι στην ομάδα του Μπαρτζώκα οφείλουν να παρουσιαστούν βελτιωμένοι και σε αυτό το στοιχείο. Συμπερασματικά, το ταλέντο ρέει άφθονο στον φετινό Παναθηναϊκό, ωστόσο θα χρειαστεί μπόλικη δουλίτσα προκειμένου να αποκτήσει την απαραίτητη ομοιογένεια και χημεία. Το σημείο-κλειδί όμως είναι η υπομονή που επιβάλλεται να κάνουμε όλοι, ειδικά ενόψει των δύο ντέρμπι…

Υ. Γ. Εξαιρετικά τα plays που σχεδίαζε ο Αταμάν στις ειδικές καταστάσεις.

Γιώργος Πετρίδης
Γιώργος Πετρίδης Ο Γιώργος Πετρίδης είναι γεννημένος στις 7 Αυγούστου του 1983 και εργάζεται ως αθλητικός συντάκτης από το 2010. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του καριέρα από τη στοιχηματική εφημερίδα Kingbet, όπου παρέμεινε για 4 χρόνια. Ακολούθησαν συνεργασίες με στοιχηματικά έντυπα και sites, όπως η εφημερίδα 12Χ, το betblog.gr, το foxbet.gr και το betonews.com. Από το 2014 συνεργάζεται με τον ΣΠΟΡFM 94,6, όπου έκανε ραδιοφωνικές μεταδόσεις αγώνων μπάσκετ. Από το 2021 ανέλαβε το ρεπορτάζ και τις μεταδόσεις του μπασκετικού Παναθηναϊκού και από το 2022 συνεργάζεται με το Panathinaikos24.gr.
FOLLOW
Newsletter Ενημερώσου για τις πιο πράσινες ειδήσεις της ημέρας
Καθημερινά όλα τα νέα για τον Παναθηναϊκό και τα blogs του panathinaikos24.gr στο inbox σου.
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Απόρρητο