Μπορεί να συμφωνείς με την τιμωρία, μπορεί και όχι. Θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω πως αυτή (η τιμωρία) δεν είναι το θέμα όσων συνέβησαν σήμερα και έπληξαν τον Παναθηναϊκό σε πρωτοφανές σημείο.
Συγγνώμη, αλλά θεωρώ πως η τρέχουσα σεζόν τελείωσε σήμερα. Από την ώρα που ο Παναθηναϊκός ενημέρωσε τα ελληνικά sites ότι η ομάδα θα επιστρέψει από την Κωνσταντινούπολη στην Αθήνα, με λεωφορείο, ως τιμωρία. Κατ’ αρχάς, αυτή η απόφαση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το “δεν αξίζαμε να προκριθούμε.
Σε μια σειρά αγώνων συνήθως κερδίζει ο καλύτερος και η Φενέρμπαχτσε ήταν καλύτερη. Της αξίζουν συγχαρητήρια. Εμείς πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας, να σοβαρευτούμε και να πάμε να πάρουμε το πρωτάθλημα” του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, μετά την αποκλεισμό από το Final Four. Δεν ξέρω τι μεσολάβησε μέχρι τις 11.00 το πρωί της Τετάρτης 26/4, όταν ειδοποίησε τον γενικό αρχηγό της ομάδας πως η επιστροφή θα γίνει με πούλμαν. Ξέρω ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που… έγινε η μέρα, νύχτα σε αντιδράσεις και ουσία, μέσα σε λίγες ώρες. Άρα, δεν έχουμε να κάνουμε με σύμπτωση. Πάμε παρακάτω.
Στις 11.00 που λες, έγινε το τηλέφωνο για την αλλαγή στο ταξιδιωτικό πλάνο. Στις 13.00 έγινε η σχετική ΕΠΙΣΗΜΗ ενημέρωση στους παίκτες. Και ναι, στο μεσοδιάστημα είχαν μάθει την τύχη τους, από τα social media. Γιατί δια τηλεφώνου, η ΚΑΕ άρχισε να δίνει την αλλαγή δια τηλεφώνου, από τις 11.00. Πώς σου φάνηκε αυτό; Σωστό; Επαγγελματικό; Πώς θα το χαρακτήριζες, γιατί με ενδιαφέρει.
Ενόσω τα ελληνικά media έγραψαν την εντολή για επιστροφή με πούλμαν, τα ξένα έκαναν την είδηση πρώτο θέμα. Ναι, ο Παναθηναϊκός έγινε πρώτο θέμα σε όλη την Ευρώπη για τον πλέον λάθος λόγο, πολλώ δε όταν άρχισαν να προκύπτουν και οι λεπτομέρειες. Γιατί στην αρχή τα ξένα media αρκέστηκαν στην αναφορά της είδησης. Δεν έκαναν σχόλιο -οι περισσότεροι, διότι κάποιοι τόνιζαν πως οι “πράσινοι” γύρισαν σε πρακτικές του ’90. Εδώ θα μου επιτρέψεις να σου πω και την άποψη μου επί του θέματος.
Αν έπρεπε να τιμωρήσει κάποιον ο Παναθηναϊκός, μάλλον θα ήταν εκείνος που παίρνει τις αποφάσεις τα πέντε τελευταία χρόνια και θα τον έλεγες κατ’ αρχάς υπεύθυνο για ό,τι συμβαίνει. Η ανάλυση αυτού δεν είναι της παρούσης. Ας συνεχίσουμε με το χρονολόγιο των εξελίξεων.
Στο διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ της ενημέρωσης των παικτών από τα social media και αυτής από τα επίσημα χείλη ανθρώπων του “τριφυλλιού”, κάποιοι είχαν πάρει τις αποφάσεις τους. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι Τζέιμς και Σίνγκλετον είπαν από την πρώτη στιγμή ότι δεν επρόκειτο να μπουν στο λεωφορείο. Έκαναν και κάτι άλλο: αγόρασαν δικά τους αεροπορικά εισιτήρια! Τους ακολούθησαν οι Φελντέιν, Νίκολς και Γκάμπριελ, οι οποίοι τους συνόδευσαν και σε μια βόλτα σε εμπορικό κέντρο που βρίσκεται πλησίον του ξενοδοχείου τους.
Μια προς μία αυτές οι πληροφορίες γίνονταν γνωστές και κάπου εκεί άρχισαν τα… όργανα στον κυβερνοχώρο, με κάποια τιτιβίσματα να προκαλούν γέλιο μεν, αλλά και απελπισία σε όσους καταλάβαιναν πού έχει πάει το πράγμα. Σύμφωνα με πληροφορίες (που δεν επιβεβαιώνει η ΚΑΕ), η αντίδραση αυτών που έχουν το μαχαίρι, έχουν και το καρπούζι ήταν να ξεκινήσουν τα τηλέφωνα στους εκπροσώπους των “αποστατών”, ενημερώνοντας τι θα γίνει εφόσον δεν επιβιβαστούν στο λεωφορείο. Αυτό είχε ως συνέπεια να καμφθούν οι Φελντέιν και Νίκολς. Και εκεί έγινε η έκπληξη, καθώς προστέθηκε στη λίστα ο Φώτσης. Ο αρχηγός της ομάδας, ο πιο παλιός παίκτης του ρόστερ (και πολλά άλλα που μάλλον δεν χρειάζεται να αναφέρω).
Θα μου πεις “τι θα γίνει μόλις φτάσει Αθήνα το λεωφορείο;” το οποίο ειρήσθω εν παρόδω, δεν θα κάνει μόνο 12 ώρες από την Κωνσταντινούπολη. Τόσες κάνει το ΙΧ. Όχι το πούλμαν. Και επίσης, θα το πάνε σερί ή θα διανυκτερεύσουν κάπου; Αντιλαμβάνεσαι ΠΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, σωστά; Το ταξίδι μια φορά, ξεκίνησε στις 14.00.
Πάμε λοιπόν, να υποθέσουμε τη συνέχεια. Οι αποστάτες πρέπει να τιμωρηθούν, σωστά; Με διακοπή συμβολαίου δεν γίνεται (κανένα δικαστήριο δεν θα δικαιολογήσει τέτοια απόφαση). Να τους διώξουν; Κατ’ αρχάς έτσι θα χαθούν και οι τελευταίες πιθανότητες κατάκτησης πρωταθλήματος (άρα αν τους διώξεις, το αποδέχεσαι και πας παρακάτω) και κατά δεύτερον, πρέπει να αποζημιωθούν.
Ο μόνος τρόπος να λυθούν τα συμβόλαια, με υπαιτιότητα των “επαναστατών” είναι να… προκύψουν αίφνης (not) ρεπορτάζ που να αφορούν νυχτοπερπατήματα τους, με σχετικές φωτογραφίες. ΔΗΛΑΔΗ, για λόγο που δεν αφορά το ότι δεν μπήκαν στο πούλμαν… ή την πραγματικότητα. Αλλά μην αφήνεις μια μικρή λεπτομέρεια, να σου χαλάσει μια ιστορία.
Τι μπορεί λοιπόν, να γίνει; Να τους επιβληθεί μεγάλο πρόστιμο. Άλλωστε, όσοι δεν μπήκαν στο πούλμαν ουσιαστικά αποδέχθηκαν πως δεν θα συνεχίσουν στον Παναθηναϊκό -εννοώ μετά το καλοκαίρι. Μάλλον γιατί είναι σίγουροι ότι θα βρουν δουλειές -ή έχουν πάρει εν πάση περιπτώσει, τις αποφάσεις τους.
Ξέρεις πώς θα μπορούσε να σωθεί όλο αυτό; Πέραν του να μην είχε γίνει ποτέ, θα μπορούσε ο Πασκουάλ να πληρώσει αεροπορικά εισιτήρια για όλους και ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να κρατήσει τους παίκτες ενωμένους, προ της τελικής ευθείας. Αντιλαμβάνεσαι βέβαια, πως έτσι θα έθετε τον εαυτό του εκτός του τριετούς συμβολαίου που έχει υπογράψει. Πληροφορίες από την Ισπανία θέλουν τον Καταλανό να είναι έκπληκτος και συντετριμμένος. Στο βαθμό που από το σοκ, μούδιασε. Προφανώς και οι ώρες που έχει στη διάθεση του, μέχρι να φτάσει το λεωφορείο στην Αθήνα, θα τον βοηθήσουν να τακτοποιήσει τις σκέψεις και τα θέλω του.
🏀 Διάβασε όλα τα νέα για τον Παναθηναϊκό στο μπάσκετ