Lifestyle

Τι βλέπουν τα ματάκια μας! Ραδιοφωνικοί παραγωγοί θυμούνται τα πιο καμένα μηνύματα

Α ρε Χρηστάρα (σ.σ για Σωτηρακόπουλο), για να κάνεις εκπομπή τέτοια ώρα πρωτοχρονιάτικα πρέπει να είσαι βασανισμένη ψυχούλα κι εσύ

Δεν ξέρω τι έχετε διαβάσει κατά καιρούς για τα κουσούρια των δημοσιογράφων, αλλά να ξέρετε πως είναι όλα αλήθεια. Οι ανάγκες του ρεπορτάζ πάντως οδήγησαν την δημοσιογραφική σκαπάνη (την ποια είπες ρε ΑΡΔάκι;) σε ένα συγκλονιστικό συμπέρασμα. Καλά, εντάξει, δεν είναι και τόσο συγκλονιστικό, αλλά τουλάχιστον είναι συμπέρασμα. Οι τύποι έχουν Αχνάιμερ. Ατσνάιμερ, Αϊντάρεβιτς.  Αυτό έχουν. Με συνέπεια όταν τους ζητάς ένα απλό πράγμα, όπως για παράδειγμα να θυμηθούν ένα (ένα ρε φίλε, όχι χίλια, ένα) μήνυμα ακροατή που έχει μείνει στη μνήμη τους, αυτοί να παθαίνουν ατομική και ομαδική αμνησία.

Περισσότερα εδώ

Exit mobile version