ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Επικαιρότητα

ΕΚΤΑΚΤΟ: Δύο τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή – “Με ουρλιαχτά” αποφεύχθηκε η σύγκρουση!

Θρίλερ στις ράγες.

ΕΚΤΑΚΤΟ: Δύο τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή -

Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως για ένα σοβαρό συμβάν που σημειώθηκε παραμονές των Χριστουγέννων στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αττικής, με δύο τρένα να γλιτώνουν τη σύγκρουση κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, έναν χρόνο μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα», το συμβάν, που σημειώθηκε στις 23 Δεκεμβρίου του 2023, στις 12:19, θέτει σε πλήρη αμφισβήτηση την εμπέδωση της ασφαλούς λειτουργίας όλων των εμπλεκομένων στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις.

Οι αποκαλύψεις για νέο συμβάν στο σιδηροδρομικό δίκτυο Το σοβαρό περιστατικό καταγράφηκε στον σταθμό του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών και αφορά την παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, που λίγο έλειψε να οδηγήσει σε σύγκρουση δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες της Hellenic Train. Επρόκειτο για τις αμαξοστοιχίες 1313, που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο-Πειραιάς, και 51 (Ασημένιο Βέλος), η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα.

Παναθηναϊκός: Χωρίς Μπερνάρ – Χουάνκαρ και με μοναδικό στόπερ τον Ούγκο η αποστολή για Άρη
Παναθηναϊκός: Χωρίς Μπερνάρ – Χουάνκαρ και με μοναδικό στόπερ τον Ούγκο η αποστολή για Άρη 2.493 ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Όπως προκύπτει από τις μαρτυρίες των εργαζομένων του ΣΚΑ, η αμαξοστοιχία 1313 παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη και λίγο έλειψε να πέσει πάνω στην αμαξοστοιχία 51, με τη σύγκρουση να αποφεύγεται κυριολεκτικά στο πάρα πέντε. Αυτό έγινε χάρη στην ετοιμότητα του υπευθύνου της τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ, ο οποίος κυριολεκτικά ούρλιαζε στον ασύρματο, καλώντας τον μηχανοδηγό της 1313 αμαξοστοιχίας να σταματήσει, κάτι που ευτυχώς συνέβη, προτού οι δύο αμαξοστοιχίες έρθουν «αντιμέτωπες» στη γραμμή 102.

Τι έγινε με τον μηχανοδηγό Στο ρεπορτάζ της εφημερίδας αναφέρεται μάλιστα ότι εκείνη την ώρα στην καμπίνα μηχανοδήγησης επέβαινε παρατύπως και μαθητευόμενος μηχανοδηγός, δεδομένου ότι ο κανονικός μηχανοδηγός δεν έχει την ιδιότητα του εκπαιδευτή. Ο μηχανοδηγός ισχυρίστηκε ότι έγινε «υπέρβαση σήματος», δηλαδή δεν ακινητοποιήθηκε εγκαίρως το τρένο στο ερυθρό φωτόσημο, λόγω ολίσθησης των γραμμών-τροχών.

Για ολισθηρότητα των γραμμών έκανε λόγο η Hellenic Train

Ο ΟΣΕ, ως διαχειριστής της υποδομής, προχώρησε αμέσως στην καταγραφή του σοβαρού συμβάντος, ενώ από την πλευρά της Hellenic Train επιχειρήθηκε αρχικά η υποβάθμισή του, με τα αρμόδια στελέχη της εταιρείας να υποστηρίζουν και αυτοί από την πλευρά τους ότι για το περιστατικό δεν ευθύνεται ο μηχανοδηγός, αλλά η ολισθηρότητα των γραμμών. Η εταιρεία δεν προέβη σε άλλη επίσημη εκτίμηση ή ανακοίνωση.

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος δήλωσε το περιστατικό, λόγω της σοβαρότητάς του, στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, ενώ προκειμένου να συντάξει το δικό του πόρισμα, ζήτησε από την Hellenic Train την ταινία του ταχογράφου, για να φανεί αν υπήρξε ολίσθηση στις ράγες. Η παράδοση δεν έχει γίνει ακόμη.

Η ΡΑΣ ζητεί την πλήρη διαλεύκανση του περιστατικού και καλεί όλους τους εμπλεκομένους να της παραδώσουν τα πορίσματά τους. Πηγή: parapolitika.gr

To Panathinaikos24.gr είναι δίπλα σε κάθε άθλημα και κάθε στιγμή του Παναθηναϊκού. Είτε πρόκειται για μπάλα ποδοσφαίρου είτε για μπάλα μπάσκετ, είτε για το παρκέ του βόλεϊ, αλλά και για κάθε άθλημα και κάθε είδηση του ερασιτέχνη.

Με καθημερινά blogs που καλύπτουν όλο το φάσμα του πράσινου οργανισμού, με ζωντανές εκπομπές που τις έχετε αγκαλιάσει από την πρώτη στιγμή και φυσικά με όλη την επικαιρότητα από τον αθλητισμό και όχι μόνο. Panathinaikos24.gr, το πρώτο «πράσινο» σάιτ που αγκαλιάσατε από την πρώτη στιγμή είναι εδώ, έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής και όπου χτυπάει η καρδιά του Παναθηναϊκού.