Μέχρι και το 2018, όταν και η εταιρεία αναγκάστηκε να μπει στον τομέα της διαφήμισης, κάτι που απέφευγε μετά βδελυγμίας από την πρώτη ημέρα ύπαρξής της, όλοι μιλούσαν για τον Σκλαβενίτη.
Σε όλες τις ενημερωτικές ιστοσελίδες τα άρθρα που μιλούσαν για το ότι επιλέγει να μην διαφημίζεται κι αποτελεί έναν από τους καλύτερους εργοδότες σε όλο το φάσμα της ελληνικής αγοράς, έκαναν δεκάδες χιλιάδες clicks και ήταν για ημέρες στα πιο διαβασμένα σε κάθε ιστοσελίδα. Κάποιες φορές ακόμα και ιστοσελίδες άλλης θεματικής αναγκάζονταν να γράψουν αντιλαμβανόμενες πόσο πουλάει.
Αναλυτικά εδώ