Ερωτήματα προκάλεσε από την πρώτη στιγμή το «μανιτάρι» που καταγράφηκε μετά την έκρηξη που ακολούθησε τη σύγκρουση της επιβατικής και της εμπορικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη.
Από την πρώτη στιγμή, οι ειδικοί εκτιμούσαν πως πρόκειται για κάποια καύσιμη ύλη που βρίσκονταν στα βαγόνια, χωρίς όμως να έχουν προσδιορίσει το ποια ήταν αυτή.
Η διάμετρος του «μανιταριού» που δημιούργησε η έκρηξη μετά τη σύγκρουση, μετρήθηκε από ειδικούς στα 80 μέτρα. Ο μηχανολόγος αεροναυπηγός μηχανικός Κώστας Λακαφώσης, μιλώντας στο MEGA, τόνισε πως στο Intercity τα δύο πρώτα βαγόνια λείπουν εντελώς, ενώ το τρίτο είναι μισκαμμένο.
Αντίστοιχα στην εμπορική αμαξοστοιχία λείπουν δύο κοντέινερ. Όπως ανέφερε ο ίδιος το κάθε βαγόνι παίρνει 12 κιλά φρέον, όμως αυτή η ποσότητα δεν μπορεί να δημιουργήσει τόσο μεγάλη έκρηξη. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ότι η φωτιά μετά την έκρηξη περιορίστηκε σε ένα πολύ συγκεκριμένο σημείο και δεν επεκτάθηκε προς τα πίσω.
Σύμφωνα πάντως με αποκλειστικό ρεπορτάζ του Action 24, η έκρηξη φέρεται να προκλήθηκε από τα λάδια που έφεραν οι μηχανές των δύο τρένων. Το εμπορικό τρένο είχε δύο μηχανές με 3 τόνους λαδιού. Το Ιντερσίτι, είχε μία μηχανή με 1,5 τόνο λάδι. Συνολικά τα δύο τρένα που συγκρούστηκαν μετωπικά έφεραν 4,5 τόνους λάδι.
Εκεί φέρεται να οφείλεται και η τεράστια έκρηξη τη στιγμή της σύγκρουσης.
Πηγή: newsbomb.gr