CREATE IMAGE Επικαιρότητα

Τέμπη: Η πρώτη δήλωση του επιθεωρητή του ΟΣΕ – Τι λέει για τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει και για τα αίτια της τραγωδίας

Τέμπη: Η πρώτη δήλωση του επιθεωρητή του ΟΣΕ – Τι λέει για τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει και για τα αίτια της τραγωδίας

Στην πρώτη επίσημη δήλωσή του προχώρησε ο επιθεωρητής του ΟΣΕ στον οποίο ασκήθηκε ποινική δίωξη για την εθνική τραγωδία στα Τέμπη.

Στην πρώτη επίσημη δήλωσή του προχώρησε ο επιθεωρητής του ΟΣΕ στον οποίο ασκήθηκε ποινική δίωξη για την εθνική τραγωδία στα Τέμπη.

Μέσω του δικηγόρου του, Ιωάννη Γλύκα, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ τόνισε μεταξύ άλλων πως πρέπει να «είναι σεβαστό το τεκμήριο αθωότητας μου όπως και το δικαίωμα μου σε Δίκαιη Δίκη», ενώ παρέθεσε τους παράγοντες που -κατά την γνώμη του- οδήγησαν στο σιδηροδρομικό δυστύχημα.

Αναλυτικά η δήλωση του:

«Αναντίρρητα, η επιλογή μέχρι και σήμερα περί της σιωπής, γίνεται ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού προς τα θύματα και τις οικογένειές τους, των οποίων ο πόνος είναι αβάσταχτος.

Σεβαστό εντούτοις, πρέπει να είναι και το τεκμήριο αθωότητας μου όπως και το δικαίωμα μου σε Δίκαιη Δίκη και θέτω τον εαυτό μου ενώπιον των Αρχών, όντας ανά πάσα ώρα και στιγμή στη διάθεσή τους. Άλλωστε, από την πρώτη στιγμή, ήτοι την 03/03/2023 κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας, μετέβην περί την ώρα 13:00 αυτοβούλως ενώπιον του Γ ́Ανακριτικού Τμήματος Πρωτοδικών Λάρισας προσκομίζοντας σχετικά έγγραφα προς γνώση και καταθέτοντας επί τέσσερις (4) ώρες.

Αναφορικά, με το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη που συνέβη στις 28 Φεβρουαρίου 2023 κοντά στον οικισμό Ευαγγελισμός Τεμπών Λάρισας και αφορούσε τη μετωπική σύγκρουση της επιβατικής αμαξοστοιχίας της της εταιρείας Hellenic Train με την εμπορική αμαξοστοιχία:

Η Διοίκηση του ΟΣΕ τον μήνα Μάιο του έτους 2022, προσέλαβε κλειδούχους ενώ τον μήνα Αύγουστο προχώρησε στην πρόσληψη εβδομήντα οκτώ (78) σταθμαρχών με δελτίο παροχής υπηρεσιών, εκ των οποίων οι δεκατρείς (13) τοποθετήθηκαν στη Λάρισα.

Εν προκειμένω, να διευκρινιστεί το εξής προς αποσαφήνιση των αρμοδιοτήτων των ανωτέρω αναφερομένων.

Αφενός, ο κλειδούχος, ως πόστο εργασίας στον σιδηρόδρομο, έχει ως βασική αποστολή του να επικουρεί τον σταθμάρχη, παίρνοντας εντολές από τον τελευταίο. Αν συμβεί η οιαδήποτε βλάβη στο αυτόματο σύστημα ή αν χρειαστεί, ο κλειδούχος θα αλλάξει χειροκίνητα τα κλειδιά με εντολή πάντα του σταθμάρχη. Να τονιστεί ότι μέχρι και το έτος 2019, η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε στο τμήμα Λάρισας – Παλαιοφαρσάλου –Κατερίνης, εντούτοις, εξαιτίας πυρκαγιάς τέθηκε εκτός λειτουργίας έως και σήμερα.

Αφετέρου, οι σταθμάρχες μέσω θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης – μαθητεία-, λαμβάνουν τη σχετική συνακόλουθη πιστοποίηση από τον Οργανισμό για την ανάληψη των καθηκόντων τους.

Η διαδικασία εκπαίδευσης των σταθμαρχών περιλαμβάνει με βάση τα εσωτερικά πρωτόκολλα του ΟΣΕ, συνολικά 716 ώρες θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης. Από αυτές οι 524 ώρες αφορούν σε θεωρητική εκπαίδευση και οι υπόλοιπες 192 ώρες θεωρίας, παράλληλα με πρακτική εκπαίδευση.

Προς διευκρίνηση, η ιδιότητα του Επιθεωρητή ουδένα ρόλο διαδραματίζει στην ως άνω περιγραφόμενη εκπαίδευση, καθώς δεν μετέχουμε σ‘ αυτή. Άπαντες οι εργαζόμενοι θεωρούνται ισότιμοι και ικανοί εκτελώντας τα ανατιθέμενα καθήκοντά τους. Ακόμη και στην περίπτωση των νεοπροσληφθέντων, ουδεμία ειδική μεταχείριση λαμβάνει χώρα. Σημειωτέων, όλες οι Επιθεωρήσεις του δικτύου (από Πάτρα έως Αλεξανδρούπολη) τοποθέτησαν τους πιστοποιημένους σταθμάρχες στα κύρια καθήκοντά τους σε όλους τους σταθμούς, σε κυκλωματική εργασία.

Άλλωστε το φύλλο παρουσίας των εργαζομένων κοινοποιείται στην αρμόδια Διεύθυνση Κυκλοφορίας καθώς και στην αρμόδια Διεύθυνση Προσωπικού, προ μηνός, συντασσόμενο από την εκάστοτε Επιθεώρηση. Άπαντες συνεπώς, είχαν γνώση περί των εργαζομένων που πρόκειται να τοποθετηθούν την οιαδήποτε βάρδια στο οιοδήποτε σημείο!

Εν προκειμένω, την 28η/02/2023 ευρισκόμουν καθ‘ όλη τη διάρκεια της ημέρας ένεκα υπηρεσιακών αναγκών στο Σταθμό του Βόλου. Το χρονικό διάστημα από την ώρα 23:40 έως και 23:55 ενημερώνομαι το πρώτον ότι οι αμαξοστοιχίες 62 και 80563 δεν απαντούν! Τονίζεται στο σημείο αυτό ότι, υπό κανονικό δρομολόγιο – χωρίς καθυστέρηση –, η αμαξοστοιχία 62 θα αναχωρούσε από τον σταθμό Λάρισας 22.11, όπου κατά το διάστημα 22.00-23.00 υπήρχαν βάσει προγράμματος 3 σταθμάρχες.

Αφού προέβην σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες κάλεσα τους αρμόδιους σταθμάρχες ως όφειλα να πράξω. Την 23:55 επιβεβαιώνεται ότι οι άνω αμαξοστοιχίες συγκρούστηκαν. Περί την ώρα 00:10 αναχωρώ πλέον μετά του γραμματέως για το σημείο της σύγκρουσης. Όταν φθάσαμε στο σημείο και αφού αντιλήφθηκα τι έχει λάβει χώρα, στη συνέχεια ενημέρωσα τον κ. Διευθυντή, αναφέροντας επακριβώς το μέγεθος της καταστροφής.

Πολλαπλά λάθη, εγκατάλειψη θέσεων εν ώρα υπηρεσίας από δύο σταθμάρχες και η μη συνακόλουθη τήρηση του ωραρίου, η μη έγκαιρη και επιβεβλημένη ενημέρωση εκ μέρους των απολειπομένων μηχανοδηγών περί της εισόδου στη γραμμή καθόδου με την παράλληλη μη ενημέρωσή τους με τον οιονδήποτε τρόπο από τον αρμόδιο σταθμάρχη, σε συνδυασμό με την ολιγωρία ως προς την ολοκλήρωση της εγκατάστασης του συστήματος τηλεδιοίκησης και των έργων σηματοδότησης, συνθέτουν το σκηνικό του τραγικού δυστυχήματος»

Πηγή: Newwsit.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

RETRO STORIES
Μπασινάς: «Έτσι έφυγα από τον Παναθηναϊκό – Το ματς στη Ριζούπολη με ξένο διαιτητή δεν θα ξεκίναγε ποτέ»! (Vid)

Μπασινάς: «Έτσι έφυγα από τον Παναθηναϊκό – Το ματς στη Ριζούπολη με ξένο διαιτητή δεν θα ξεκίναγε ποτέ»! (Vid)

Απολαυστικά «διπλά στον Πειραιά! (vids)

Απολαυστικά «διπλά στον Πειραιά! (vids)

Έμοιαζε σαν ψέμα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν: «Ο Γιάννης Κυράστας έφυγε»

Έμοιαζε σαν ψέμα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν: «Ο Γιάννης Κυράστας έφυγε»

Οε, οε, οε… 30αρά μέσα στο παλέ! (vid)

Οε, οε, οε… 30αρά μέσα στο παλέ! (vid)

«H Θύρα 13 ιδρύθηκε σε ένα υπόγειο με φλιπεράκια στην Ομόνοια»

«H Θύρα 13 ιδρύθηκε σε ένα υπόγειο με φλιπεράκια στην Ομόνοια»

Όταν ο Παναθηναϊκός ταπείνωσε με τριαντάρα στο ΣΕΦ τον Ολυμπιακό (Vid)

Όταν ο Παναθηναϊκός ταπείνωσε με τριαντάρα στο ΣΕΦ τον Ολυμπιακό (Vid)

Καπουράνης και… πράσινο πάρτι στο Φάληρο (VIDEO)

Καπουράνης και… πράσινο πάρτι στο Φάληρο (VIDEO)

Ρετρό: Όταν ο Ντομινίκ ξεσάλωνε απέναντι στον Ολυμπιακό (VID)

Ρετρό: Όταν ο Ντομινίκ ξεσάλωνε απέναντι στον Ολυμπιακό (VID)

Όταν ο Σάρας φόρεσε τα πράσινα (vid)

Όταν ο Σάρας φόρεσε τα πράσινα (vid)

Οταν το αεροδρόμιο γινόταν πράσινο: Η άφιξη του Μπάιρον Σκοτ για τον Παναθηναϊκό (vid)

Οταν το αεροδρόμιο γινόταν πράσινο: Η άφιξη του Μπάιρον Σκοτ για τον Παναθηναϊκό (vid)

Σπάνια φωτογραφία: Ο Θανάσης με τον 10χρονο Δημήτρη Γιαννακόπουλο (pic)

Σπάνια φωτογραφία: Ο Θανάσης με τον 10χρονο Δημήτρη Γιαννακόπουλο (pic)

Ρετρό: Πόσα LIKE γι αυτή τη φωτογραφία; (pic)

Ρετρό: Πόσα LIKE γι αυτή τη φωτογραφία; (pic)

Σαν σήμερα τα μυθικά εννιάρια του Αντωνιάδη και το σπουδαίο αποτέλεσμα κόντρα στην Έβερτον (Vid)

Σαν σήμερα τα μυθικά εννιάρια του Αντωνιάδη και το σπουδαίο αποτέλεσμα κόντρα στην Έβερτον (Vid)

Όταν ο Γκάλης “σκότωσε” τον Άρη (Vid)

Όταν ο Γκάλης “σκότωσε” τον Άρη (Vid)

Ο Κούουσμα παραμένει «τρελός Παναθηναϊκός»! (vid)

Ο Κούουσμα παραμένει «τρελός Παναθηναϊκός»! (vid)

Ο Σεϊταρίδης θυμήθηκε το «διπλό» με τη Σάλκε (pic)

Ο Σεϊταρίδης θυμήθηκε το «διπλό» με τη Σάλκε (pic)

Σαν σήμερα: Όταν ο Παναθηναϊκός διέλυε την πρωταθλήτρια Ευρώπης Μπανταλόνα!

Σαν σήμερα: Όταν ο Παναθηναϊκός διέλυε την πρωταθλήτρια Ευρώπης Μπανταλόνα!

H μοναδική επίσκεψη του Μπόμπι Τσάρλτον στη Λεωφόρο (Pic +Vid)

H μοναδική επίσκεψη του Μπόμπι Τσάρλτον στη Λεωφόρο (Pic +Vid)

Τα πρώτα Χριστούγεννα του Ρότσα στην Ελλάδα

Τα πρώτα Χριστούγεννα του Ρότσα στην Ελλάδα

Όταν ο Έκι «χάζευε» την Ευρώπη με την γκολάρα του στην Άρσεναλ (vid)

Όταν ο Έκι «χάζευε» την Ευρώπη με την γκολάρα του στην Άρσεναλ (vid)

To Panathinaikos24.gr είναι δίπλα σε κάθε άθλημα και κάθε στιγμή του Παναθηναϊκού. Είτε πρόκειται για μπάλα ποδοσφαίρου είτε για μπάλα μπάσκετ, είτε για το παρκέ του βόλεϊ, αλλά και για κάθε άθλημα και κάθε είδηση του ερασιτέχνη.

Με καθημερινά blogs που καλύπτουν όλο το φάσμα του πράσινου οργανισμού, με ζωντανές εκπομπές που τις έχετε αγκαλιάσει από την πρώτη στιγμή και φυσικά με όλη την επικαιρότητα από τον αθλητισμό και όχι μόνο. Panathinaikos24.gr, το πρώτο «πράσινο» σάιτ που αγκαλιάσατε από την πρώτη στιγμή είναι εδώ, έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής και όπου χτυπάει η καρδιά του Παναθηναϊκού.

Ακολούθησε το στο Google News
ΣΧΟΛΙΑ
FOLLOW