Ο ισχυρός άνδρας της αθλητικής εταιρείας ενδύσεως, μιλώντας στην ιστοσελίδα 90min.com, αναφέρθηκε στο επίπεδο που βρίσκεται σήμερα η Kappa, τον ανταγωνισμό από ομίλους κολοσσούς στο συγκεκριμένο τομέα, ενώ σχετικά με τη σύναψη συνεργασίας με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, τόνισε πως για την Kappa, το «τριφύλλι» παραμένει κορυφαίο brand.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
Ποια είναι η πιο χαρακτηριστική φανέλα της Κappa;
«Για εμένα είναι η Kombat 2000(αυτή που φορούσε η Εθνική Ιταλίας στο Euro 2000). Είδαμε πως την προηγούμενη εβδομάδα την φόρεσε η Μονακό μετά από είκοσι ολόκληρα χρόνια. Μετά από τόσο καιρό και παραμένει μια τέλεια φανέλα ποδοσφαίρου».
Ποια πιστεύεις θα είναι η επόμενη καινοτομία στην ποδοσφαιρική τεχνολογία και στην Kappa;
«Δουλεύουμε αρκετά. Πριν τρία χρόνια η Νάπολι χρησιμοποίησε την «Kombat Skin» τεχνολογία, όπως και η εθνική ομάδα της Μπουρκίνα Φάσο. Προσπαθούμε συνεχώς να το βελτιώνουμε. Δεν είναι εύκολο, κάθε χρόνο αλλάζουν οι κανόνες. Από κει και πέρα είμαι χαρούμενος που πήραμε την Μονακό από την Γαλλία, την Μπέιτς από την Ισπανία και τον Παναθηναϊκό από την Ελλάδα που είναι η νέα ομάδα που αποτελεί κομμάτι της ιστορίας μας».
Είσαι από το Τορίνο, θα ήθελες μια μέρα να σχεδιάσεις ξανά την φανέλα της;
«Πέρασα οκτώ, εννιά χρόνια της ζωής μου με την Γιουβέντους. Θυμάμαι στο πρώτο ραντεβού ήμουν 21 ετών, είχαμε και την Μπαρτσελόνα τότε. Άρα ξόδεψα αρκετό χρόνο για την Γιουβέντους. Αυτή την στιγμή, όμως, είναι σε άλλο επίπεδο η ομάδα. Οι δύο βασικοί ανταγωνιστές μας, Nike και Adidas, είναι σε άλλο επίπεδο και αυτοί. Δουλεύουμε καθημερινά για να τους φτάσουμε. Είμαστε χαρούμενοι, καθώς είμαστε πέμπτοι ή έκτοι στον κόσμο».
⚽ Διάβασε όλα τα νέα για τον Παναθηναϊκό στο ποδόσφαιρο