CREATE IMAGE Blogs

Ολα τα στραβά μαζεμένα, επιβάλλεται αντίδραση

Ολα τα στραβά μαζεμένα, επιβάλλεται αντίδραση

Ο Κώστας Μανωλιουδάκης αναλύει τα κακώς κείμενα του ντέρμπι με την ΑΕΚ και στέκεται στη σημασία του ματς της Κυριακής με τον Αρη στη Θεσσαλονίκη.

Στο άκουσμα της κλήρωσης των πλέι οφ αν όχι άπαντες σίγουρα η πλειονότητα εκτιμούσε ότι οι δύο πρώτες αγωνιστικές θα παίξουν σημαίνοντα ρόλο στην προσπάθεια του Παναθηναϊκού να κατακτήσει το ευρωπαϊκό εισιτήριο μέσω του πρωταθλήματος.

Από θεωρητικής πλευράς το ντέρμπι με την ΑΕΚ αποτελούσε μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να καλυφθεί ένα μεγάλο μέρος της βαθμολογικής απόστασης από την Ενωση και τον Αρη, αλλά στην πράξη προέκυψαν διαφορετικά δεδομένα και το τριφύλλι θα πρέπει να λέει πάλι καλά που έφυγε από τη Λεωφόρο χωρίς να ηττηθεί.

Ολα τα στραβά έκατσαν μαζεμένα. Ο Ιωαννίδης που ήταν ο παίκτης-κλειδί του προηγούμενου αθηναϊκού ντέρμπι με την εξαιρετική δουλειά του ως «target man», ως σκαλοπάτι αν προτιμάτε στο μεσαίο τρίτο του γηπέδου για να βγει ο Παναθηναϊκός στο τρανζίσιον και να χτυπήσει στο χώρο, έμεινε εκτός αποστολής μία ημέρα πριν το ματς.

Ο Βέλεθ επίσης δεν κατάφερε να προλάβει και να τεθεί στη διάθεση του Γιοβάνοβιτς, ο Αλεξανδρόπουλος είχε συμπληρώσει κάρτες στο ματς με τον Ατρόμητο και δεν είχε δικαίωμα συμμετοχής, ενώ οι Βιγιαφάνιες και Μαουρίσιο είχαν ελάχιστο χρονικό διάστημα επιστροφής από τους τραυματισμούς τους και δεν μπορούσαν εκ των πραγμάτων να αγωνιστούν για περισσότερο από μισή ώρα.

Επιπλέον, ο Γκατσίνοβιτς εμφάνισε αδιαθεσία ανήμερα του ντέρμπι και ανέβασε πυρετό στο ζέσταμα με συνέπεια μετά το πρώτο 20λεπτο να «κλατάρει» και να γίνει αλλαγή στην ανάπαυλα των ημιχρόνων.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά παίκτες της ομάδας που αγωνίζονται σε θέσεις κλειδιά παρουσιάστηκαν σε τραγική βραδιά. Ο Διούδης πήρε όλες τις λάθος αποφάσεις μιας σεζόν σε ένα ματς και ειδικά εάν δεν είχε κάνει το πέναλτι στον Αραούχο στο τελευταίο λεπτό του πρώτου ημιχρόνου και ο Παναθηναϊκός πήγαινε στα αποδυτήρια με το σκορ στο 1-0, τότε η έκβαση του αγώνα θα μπορούσε να ήταν διαφορετική.

Ο Καρλίτος που αντικατέστησε τον Ιωαννίδη στη θέση «9» ήταν ανύπαρκτος, δίνοντας την εντύπωση ότι δεν βγήκε ποτέ στο γήπεδο, με λάθος κοντρόλ στις πρώτες επαφές του με τη μπάλα και δίχως ούτε μία (0) κερδισμένη μονομαχία. Αυτός ήταν και ο βασικότερος λόγος, το γεγονός δηλαδή ότι δεν μπορούσε να ακουμπήσει η μπάλα στο μεσαίο τρίτο, που δεν έσπασε ποτέ η πίεση της ΑΕΚ και δεν βγήκε η ομάδα στο τρανζίσιον όπως είχε συμβεί στο 3-0. Αντιθέτως, ο Παναθηναϊκός υποχρεώθηκε να κυκλοφορεί τη μπάλα μόνο παράλληλα και προς τα πίσω και σχεδόν ποτέ κάθετα και μπροστά, με την ανασφάλεια και το φόβο να κυριαρχούν και την ΑΕΚ να κυριαρχεί.

Συν τοις άλλοις, το δίδυμο Κουρμπέλη-Πέρεθ πελαγοδρομούσε, ο ένας μπλεκόταν στον τομέα ευθύνης του άλλου, αμφότεροι δεν κέρδισαν μονομαχίες και έπαιζαν παράλληλο ποδόσφαιρο σε φάση κατοχής και υπέγραψαν εν ολίγοις μία κάκιστη βραδιά απόδοσης.

Ολα τα υπόλοιπα ατού της ομάδας βρέθηκαν σε μέτρια μέρα και με όλα αυτά τα δεδομένα ο Παναθηναϊκός έφτασε σ’ ένα ισόπαλο αποτέλεσμα που περισσότερο τον κολακεύει παρά τον αδικεί. Κι ας ανέκτησε τα ηνία στο τελευταία 30λεπτο με την μετατόπιση του Παλάσιος στο «9», τον Κώτσιρα αντί του Σάντσες δεξιά και το τρίγωνο των Πέρεθ, Βιγιαφάνιες, Μαουρίσιο στον άξονα του 4-3-3.

Ηταν το πρώτο ματς από τα δέκα του μίνι πρωταθλήματος των πλέι οφ και ακόμη υπάρχει πολύς δρόμος μπροστά. Η διάρκεια θα παίξει το σημαντικότερο ρόλο, πλην όμως το ματς με τον Αρη που ακολουθεί ένα σημασία εξάποντου. Ο Παναθηναϊκός επιβάλλεται να αντιδράσει στη Θεσσαλονίκη απέναντι στην ομάδα που είναι η πιο κοντινή του βαθμολογικά για να ξεπεράσει. Υπολείπεται δύο βαθμούς του Αρη, έχει το πλεονέκτημα στην ισοβαθμία και στο δεύτερο γύρο τον περιμένει στη Λεωφόρο. Είναι συνεπώς άκρως σημαντικό αρχικά να μην ηττηθεί, πόσω μάλλον να επιστρέψει με το τρίποντο στις αποσκευές του.

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

RETRO STORIES
Η τραγωδία της Θύρας 13: Ο αδικοχαμένος «Παναθηναϊκάκιας» και η εκδρομή που πνίγηκε στο αίμα

Η τραγωδία της Θύρας 13: Ο αδικοχαμένος «Παναθηναϊκάκιας» και η εκδρομή που πνίγηκε στο αίμα

Αλεξούδης: Το πιο γρήγορο πιστόλι! (Vid)

Αλεξούδης: Το πιο γρήγορο πιστόλι! (Vid)

ΡΕΤΡΟ: Το πρώτο και το τελευταίο γκολ του Βαζέχα με το «τριφύλλι» (vid)

ΡΕΤΡΟ: Το πρώτο και το τελευταίο γκολ του Βαζέχα με το «τριφύλλι» (vid)

Η άλωση του Γκελζενκίρχεν (Pics, Vid)

Η άλωση του Γκελζενκίρχεν (Pics, Vid)

ΡΕΤΡΟ: Οταν ο Γιώργος Δώνης σκόραρε με τον Παναθηναϊκό (vid)

ΡΕΤΡΟ: Οταν ο Γιώργος Δώνης σκόραρε με τον Παναθηναϊκό (vid)

Όταν ο Σάρας φόρεσε τα πράσινα (vid)

Όταν ο Σάρας φόρεσε τα πράσινα (vid)

Όταν ο Βαζέχα πάγωσε… το Άμστερνταμ (vid)

Όταν ο Βαζέχα πάγωσε… το Άμστερνταμ (vid)

Το θαύμα του Σαραβάκου: Η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ανατροπή στην ιστορία των ελληνικών ομάδων

Το θαύμα του Σαραβάκου: Η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ανατροπή στην ιστορία των ελληνικών ομάδων

ΡΕΤΡΟ: Όταν ο Ουζουνίδης σκόραρε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού (vid)

ΡΕΤΡΟ: Όταν ο Ουζουνίδης σκόραρε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού (vid)

Μένουμε σπίτι: Η μυθική εμφάνιση με τη Λα Κορούνια (VIDEO)

Μένουμε σπίτι: Η μυθική εμφάνιση με τη Λα Κορούνια (VIDEO)

Γνωρίζατε ότι… ο αείμνηστος Παύλος Γιαννακόπουλος είχε εκλεγεί το 1978 δημοτικός σύμβουλος στην Αθήνα;

Γνωρίζατε ότι… ο αείμνηστος Παύλος Γιαννακόπουλος είχε εκλεγεί το 1978 δημοτικός σύμβουλος στην Αθήνα;

Παναθηναϊκός – ΑΕΚ: Το «ψαράκι» του Μπορέλι που έκρινε το πρωτάθλημα (Vid)

Παναθηναϊκός – ΑΕΚ: Το «ψαράκι» του Μπορέλι που έκρινε το πρωτάθλημα (Vid)

Πάτησε τον Ολυμπιακό και το σήκωσε! (Vid, Pics)

Πάτησε τον Ολυμπιακό και το σήκωσε! (Vid, Pics)

Σαν σήμερα το 2001: Πρώτος σκόρερ στην Ευρώπη ο Βαζέχα!

Σαν σήμερα το 2001: Πρώτος σκόρερ στην Ευρώπη ο Βαζέχα!

Έμοιαζε σαν ψέμα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν: «Ο Γιάννης Κυράστας έφυγε»

Έμοιαζε σαν ψέμα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν: «Ο Γιάννης Κυράστας έφυγε»

ΡΕΤΡΟ: To γκολ του Ουζουνίδη κόντρα στην ΑΕΚ το 1993 (vid)

ΡΕΤΡΟ: To γκολ του Ουζουνίδη κόντρα στην ΑΕΚ το 1993 (vid)

9 χρόνια από τη βραδιά – ντροπής στο Καραϊσκάκη (vid, pics)

9 χρόνια από τη βραδιά – ντροπής στο Καραϊσκάκη (vid, pics)

Όταν ο Έκι «χάζευε» την Ευρώπη με την γκολάρα του στην Άρσεναλ (vid)

Όταν ο Έκι «χάζευε» την Ευρώπη με την γκολάρα του στην Άρσεναλ (vid)

ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Όταν ο Καλιτζάκης «κάρφωσε» την ΑΕΚ και πάγωσε τη Ν. Φιλαδέλφεια (vid)

ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Όταν ο Καλιτζάκης «κάρφωσε» την ΑΕΚ και πάγωσε τη Ν. Φιλαδέλφεια (vid)

ΡΕΤΡΟ: Oταν ο Παναθηναϊκός του Ντομινίκ υπέταξε την Μπενετόν στο κατάμεστο ΟΑΚΑ! (VID)

ΡΕΤΡΟ: Oταν ο Παναθηναϊκός του Ντομινίκ υπέταξε την Μπενετόν στο κατάμεστο ΟΑΚΑ! (VID)

Κώστας Μανωλιουδάκης
Κώστας Μανωλιουδάκης Σημαδιακό ή όχι δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, πλην όμως δεν παύει να αποτελεί πραγματικότητα. Το ιστορικό γεγονός της αποχώρησης του «καπετάνιου», Γιώργου Βαρδινογιάννη, από τον Παναθηναϊκό, συνέπεσε με το ξεκίνημα της ενασχόλησης του Κώστα Μανωλιουδάκη με το ρεπορτάζ του Τριφυλλιού. Από τον Μάιο του 2000 μέχρι σήμερα βίωσε… διακρίσεις, ταξίδια πολλά, κατέγραψε ιστορικά γεγονότα, ένδοξες και τραγικές στιγμές, με αποκλειστικό κριτήριο τον σεβασμό και την ενημέρωση των εκατομμυρίων φίλων του Παναθηναϊκού.
Εκτός από το panathinaikos24.gr γράφει για τους Πράσινους στην ιστοσελίδα sdna.gr και στην «Εφημερίδα των Συντακτών».
Υπήρξε ρεπόρτερ του Τριφυλλιού στην εφημερίδα «Goal News» από την πρώτη μέρα της ίδρυσής της, συνεργάστηκε με τις ιστοσελίδες prasinanea.gr, sportnet.gr και onsports.gr, καθώς επίσης και με τους ραδιοφωνικούς σταθμούς Sport-FM, Sentra FM και Sport24 Radio.

To Panathinaikos24.gr είναι δίπλα σε κάθε άθλημα και κάθε στιγμή του Παναθηναϊκού. Είτε πρόκειται για μπάλα ποδοσφαίρου είτε για μπάλα μπάσκετ, είτε για το παρκέ του βόλεϊ, αλλά και για κάθε άθλημα και κάθε είδηση του ερασιτέχνη.

Με καθημερινά blogs που καλύπτουν όλο το φάσμα του πράσινου οργανισμού, με ζωντανές εκπομπές που τις έχετε αγκαλιάσει από την πρώτη στιγμή και φυσικά με όλη την επικαιρότητα από τον αθλητισμό και όχι μόνο. Panathinaikos24.gr, το πρώτο «πράσινο» σάιτ που αγκαλιάσατε από την πρώτη στιγμή είναι εδώ, έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής και όπου χτυπάει η καρδιά του Παναθηναϊκού.

Ακολούθησε το στο Google News
ΣΧΟΛΙΑ
FOLLOW