Όλα ξεκίνησαν το μεσημέρι της Κυριακής και συγκεκριμένα στις 13:08 οπότε και ήταν προγραμματισμένο να απογειωθεί το Airbus A330 της πτήσης 125 της United Airlines στο οποίο μεταξύ άλλων επέβαιναν Έλληνες επιχειρηματίες και στελέχη του ελληνοαμερικανικού επιμελητηρίου προκειμένου να παρεβρεθούν σε εκδήλωση του Χρηματιστηρίου Αθηνών στη Νέα Υόρκη.
Περίπου 1,5 ώρα, όμως, μετά την απογείωση, το αεροσκάφος παρουσίασε πρόβλημα στα «φλαπς» και οι πιλότοι του αποφάσισαν να επιστρέψουν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Αμέσως άδειασαν τα καύσιμα, σύμφωνα με τους κανονισμούς για την προσγείωσή του, κάτι που έγινε με ασφάλεια στις 16:32 προκειμένου να διορθωθεί η βλάβη.
Η ταλαιπωρία των επιβατών, όμως, όπως αποδείχθηκε δεν είχε τελειώσει και μάλιστα επαναλήφθηκε με τον ίδιο τρόπο ένα 24ωρο αργότερα. Το μόνο που άλλαξε ήταν ο αριθμός της πτήσης – έγινε United 2088 – και η ώρα απογείωσης – ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 13:30.
Κι αυτό γιατί η εταιρεία επέλεξε η πτήση να επαναληφθεί με το ίδιο αεροσκάφος στο οποίο, τελικά, η βλάβη δεν είχε επιδιορθωθεί μόνο που αυτή τη φορά η «αναστροφή» δεν έγινε μετά από 1,5 ώρα πτήσης αλλά μόλις το Airbus βρέθηκε πάνω από τη Μύκονο.
Εκεί διαπιστώθηκε ότι παρουσίασε ακριβώς την ίδια βλάβη, γεγονός που υποχρέωσε τους πιλότους, αρχικά να αδειάσουν τους τόνους των καυσίμων με τα οποία ήταν φορτωμένο το αεροσκάφος πάνω από Τζια και Μύκονο, και στη συνέχεια να επιστρέψουν στο «Ελ. Βενιζέλος».
Όπως ηταν φυσικό η εξέλιξη αυτή προκάλεσε την οργή και τον εκνευρισμό, μέχρι του σημείου της λιποθυμίας ορισμένων, των επιβατών της πτήσης. Αρκετοί, δε, δηλώνουν αποφασισμένοι να μην κατέβουν από το αεροσκάφος μέχρι να έρθει εκπρόσωπος της εταιρείας προκειμένου να διαπραγματευθούν την αποζημίωσή τους για τη διπλή αυτή ταλαιπωρία που υπέστησαν μέσα σε 24 ωρες.
Πηγή: protothema