Μπορεί η πανδημία του κορωνοϊού να έβαλε πρόωρο τέλος στη φετινή σεζόν της Ευρωλίγκα, ωστόσο η δεύτερη καλύτερη λίγκα του πλανήτη, παρέθεσε αριθμούς και στατιστικά με θετικό πρόσημο, μέχρι τη διακοπή των αγώνων.
Συγκεκριμένα η διοργανώτρια αρχή με τους αριθμούς που δημοσιοποίησε, παραθέτει την ανάπτυξη στο ενδιαφέρον των φιλάθλων για τις αναμετρήσεις και την έκβαση αυτών, ύψους 15% στις απευθυνόμενες αγορές των ομάδων που μετέχουν στη λίγκα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό αύξηση παρατηρήθηκε στη Γαλλία με ποσοστό 41% και ακολούθησαν το Ισραήλ με 38%, η Τουρκία με 28%, η Ισπανία με 23%, η Γερμανία με 16% και η Ιταλία με 15%. Παράλληλα όπως αναφέρει η Ευρωλίγκα, αύξηση παρατηρήθηκε και σε ΗΠΑ και Ην. Βασίλειο.
Επίσης σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη διάθεση του κοινού, η Ευρωλίγκα αναφέρει πως υπήρχε και αύξηση στα social media, με τα βίντεο των προβολών αλλά και τις επισκέψεις στην επίσημη ιστοσελίδα να αυξάνονται κατακόρυφα στο ύψος του 41% σε σχέση με την περσινή σεζόν που ολοκληρώθηκε.
Παράλληλα, μέχρι και τη στιγμή της διακοπής των αναμετρήσεων, η Ευρωλίγκα κατέγραψε θετικό πρόσημο και στην προσέλευση του κοινού, με την αύξηση να είναι των επιπέδων του 12%, που σημαίνει πως σε κάθε ματς ο μέσος όρος των θεατών που βρίσκονταν στις εξέδρες ήταν 8.676 φίλαθλοι σε κάθε ματς.
Σε σύγκριση δηλαδή με την περσινή περίοδο η αύξηση είναι 5,9%. Η πληρότητα των γηπέδων έφτανε το 75%, το υψηλότερο ποσοστό όλων των εποχών έως τον Μάρτιο. Με τον συνολικό αριθμός φιλάθλων έως τον Μάρτιο να φτάνει στα επίπεδα του 1.943.361.
🏀 Διάβασε όλα τα νέα για τον Παναθηναϊκό στο μπάσκετ