CREATE IMAGE Blogs

Ο Μπλάνκο δείχνει το στυλ παικτών που ψάχνει ο Γιοβάνοβιτς!

Ο Μπλάνκο δείχνει το στυλ παικτών που ψάχνει ο Γιοβάνοβιτς!

Ο Τάσος Νικολογιάννης γράφει για τον Μπλάνκο, που θέλει ο Παναθηναϊκός, αλλά και δείχνει το στυλ παικτών που ψάχνει ο τεχνικός του Παναθηναϊκού.

Αυτό το καλοκαίρι δεν έχει σχέση με το περσινό. Πέρυσι τέτοια εποχή ο Παναθηναϊκός είχε αποτύχει πλήρως, είχε μία τραγική χρονιά και δεν φαινόταν προοπτική. Φέτος η ομάδα προέρχεται από μία σεζόν, που έπαιξε καλό ποδόσφαιρο, βελτιώθηκε στην διάρκεια της χρονιάς και πήρε το κύπελλο και επέστρεψε στην Ευρώπη. Το κυριότερο; Επεισε και πάλι τον κόσμο, ότι κάτι καλό χτίζεται και ότι αυτή την φορά θα συνεχιστεί η προσπάθεια μετά την ανανέωση της συνεργασίας με τον Γιοβάνοβιτς.

Αρα αυτό το καλοκαίρι σίγουρα θα υπάρχει μεγαλύτερη ηρεμία και υπομονή για τις μεταγραφές, που θα κάνει η ομάδα. Ο αριθμός τους μπορεί να είναι και διψήφιος, αλλά σίγουρα θα έρθουν 4-5 παίκτες, για να παίξουν βασικοί, να κάνουν την διαφορά και άλλοι παίκτες, για να ανεβάσουν την ποιότητα της ομάδας.

Εδώ και λίγες ημέρες έχει γίνει γνωστό το όνομα ενός παίκτη, που θέλει πολύ ο Γιοβάνοβιτς. Το τμήμα σκάουτινγκ έκανε την δουλειά του, τον βρήκε και τον έδωσε στον κόουτς να τον τσεκάρει. Αναφέρομαι στον Μπλάνκο, που σε περίπτωση μοιάζει πολύ με τον Παλάσιος. Η διαφορά είναι, ότι ο Μπλάνκο μένει ελεύθερος, ενώ του Παλάσιος το ιδιοκτησιακό καθεστώς ήταν πολύ περίεργο, αφού ανήκε σε δύο ομάδες. Οι δύο τους ήταν συμπαίκτες στην Ιντεπετιέντε και μιλάνε συχνά στην προσπάθεια του Παλάσιος να εξηγήσει στον Μπλάνκο πόσο ωραία περνάει στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό.

Το τι θα γίνει με τον Μπλάνκο θα το δούμε. Το θέμα είναι ότι τα στοιχεία του Μπλάνκο μας δείχνουν το στυλ των παικτών, που θέλει μεσοεπιθετικά η Γιοβάνοβιτς. Για τα χαφ, τα εξτρέμ και την θέση του φορ. Ο Μπλάνκο είναι ταχυδυναμικός με εξαιρετική τεχνική. Μπορεί με την ντρίμπλα του να ….σπάσει την μέση οποιουδήποτε αντιπάλου και με την ταχύτητά του να αφήσει πίσω τον αντίπαλό του. Ταχύτητα, τεχνική και γκολ. Αυτά τα τρία θέλει ο Γιοβάνοβιτς από τους μεσοεπιθετικούς, Από τον φορ το γκολ είναι το πρώτο, αφού χρειάζεται να έχει 15-20 τον χρόνο και να είναι σημείο αναφοράς, στα εξτρέμ είναι το γκολ στα στοιχεία που θέλει, αλλά πρωτίστως είναι η τεχνική και η ταχύτητα.

Αν όλα πάνε καλά στις μεταγραφές μπορούμε να πούμε, ότι ο Παναθηναϊκός της νέας περιόδου θα είναι πιο γρήγορος και πιο απρόβλεπτος. Τα υπόλοιπα στο χορτάρι.

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

RETRO STORIES
Μένουμε σπίτι: Το πρωτάθλημα στο ΟΑΚΑ και το… τρολάρισμα στους Ολυμπιακούς (LIVE VID)

Μένουμε σπίτι: Το πρωτάθλημα στο ΟΑΚΑ και το… τρολάρισμα στους Ολυμπιακούς (LIVE VID)

Το show του Μπεργκ και το 18ο κύπελλο του Παναθηναϊκού! (Pics, Vid)

Το show του Μπεργκ και το 18ο κύπελλο του Παναθηναϊκού! (Pics, Vid)

Οε, οε, οε… 30αρά μέσα στο παλέ! (vid)

Οε, οε, οε… 30αρά μέσα στο παλέ! (vid)

Παναθηναϊκός: Σαν σήμερα το 1980- Η ημέρα του «Πατριάρχη»

Παναθηναϊκός: Σαν σήμερα το 1980- Η ημέρα του «Πατριάρχη»

Σαν σήμερα: Όταν ο Παναθηναϊκός διέλυε την πρωταθλήτρια Ευρώπης Μπανταλόνα!

Σαν σήμερα: Όταν ο Παναθηναϊκός διέλυε την πρωταθλήτρια Ευρώπης Μπανταλόνα!

Τα πρώτα Χριστούγεννα του Ρότσα στην Ελλάδα

Τα πρώτα Χριστούγεννα του Ρότσα στην Ελλάδα

«Εβάλαμε οκτώ στον Ολυμπιακό»: Σαν σήμερα το μυθικό 8-2 του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού!

«Εβάλαμε οκτώ στον Ολυμπιακό»: Σαν σήμερα το μυθικό 8-2 του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού!

Πόσο καλά γνωρίζεις τον ποδοσφαιρικό Παναθηναϊκό;

Πόσο καλά γνωρίζεις τον ποδοσφαιρικό Παναθηναϊκό;

ΡΕΤΡΟ: Όταν ο Γκάλης του Παναθηναϊκού «πυροβολούσε» τον Αρη! (vid)

ΡΕΤΡΟ: Όταν ο Γκάλης του Παναθηναϊκού «πυροβολούσε» τον Αρη! (vid)

Όταν ο Γιούρκας «συστήθηκε» στον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον! (Vid)

Όταν ο Γιούρκας «συστήθηκε» στον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον! (Vid)

«The Human Highlight Film» στο Παλέ ντε Μπερσί και… φουλ για κούπα! (vid)

«The Human Highlight Film» στο Παλέ ντε Μπερσί και… φουλ για κούπα! (vid)

Ο Σεϊταρίδης θυμήθηκε το «διπλό» με τη Σάλκε (pic)

Ο Σεϊταρίδης θυμήθηκε το «διπλό» με τη Σάλκε (pic)

Παναθηναϊκός: Όταν υπέταξε την Ιντερ μέσα στο «Μεάτσα» (VID)

Παναθηναϊκός: Όταν υπέταξε την Ιντερ μέσα στο «Μεάτσα» (VID)

Ανατριχιαστικό βίντεο: Ο Παναθηναϊκός του Γιάννη Κυράστα (1999-2000)

Ανατριχιαστικό βίντεο: Ο Παναθηναϊκός του Γιάννη Κυράστα (1999-2000)

Χουάν Ραμόν Βερόν: Η «μάγισσα» που σαγήνευε με την μπάλα στα πόδια (Pics, Vid)

Χουάν Ραμόν Βερόν: Η «μάγισσα» που σαγήνευε με την μπάλα στα πόδια (Pics, Vid)

Ο Κούουσμα παραμένει «τρελός Παναθηναϊκός»! (vid)

Ο Κούουσμα παραμένει «τρελός Παναθηναϊκός»! (vid)

Σαν σήμερα: Η Ριζούπολη, ταφόπλακα για το ελληνικό ποδόσφαιρο (vids)

Σαν σήμερα: Η Ριζούπολη, ταφόπλακα για το ελληνικό ποδόσφαιρο (vids)

Ο Πάολο Σόουζα και το περίφημο φάουλ το 2000 εναντίον της Γιουβέντους: «Σκέφτηκα πως δεν θα το περίμενε κανείς!» (vid)

Ο Πάολο Σόουζα και το περίφημο φάουλ το 2000 εναντίον της Γιουβέντους: «Σκέφτηκα πως δεν θα το περίμενε κανείς!» (vid)

Όταν ο Νασιόπουλος “ξέρανε” το Αμβούργο (vid)

Όταν ο Νασιόπουλος “ξέρανε” το Αμβούργο (vid)

Μένουμε σπίτι: Η μυθική εμφάνιση με τη Λα Κορούνια (VIDEO)

Μένουμε σπίτι: Η μυθική εμφάνιση με τη Λα Κορούνια (VIDEO)

Τάσος Νικολογιάννης
Τάσος Νικολογιάννης Eχει περάσει σχεδόν όλη του την ζωή στο ρεπορτάζ του Παναθηναϊκού. Από μικρός ήθελε να ασχοληθεί με τη δημοσιογραφία και όταν αποφοίτησε από το εργαστήρι επαγγελματικής δημοσιογραφίας ξεκίνησε την καριέρα του στον «ΦΙΛΑΘΛΟ» το 1984. Αφού πέρασε από το ρεπορτάζ Πειραϊκών, Β΄Εθνικής και διαιτησίας, το καλοκαίρι του 1986, το όνειρό του έγινε πραγματικότητα! Ανέλαβε το ρεπορτάζ του «τριφυλλιού», το οποίο ακολουθεί μέχρι και σήμερα, σε μια πορεία γεμάτη ειδήσεις, πολλά γραπτά, πολλές χαρές, αλλά και λύπες και αμέτρητα ταξίδια! Το 2003 έφυγε από τον «ΦΙΛΑΘΛΟ» και πήγε στο «SPORTIME». Δυο χρόνια αργότερα πήρε…μεταγραφή για τη «SPORTDAY», και το 2015 πήγε στην «ΠΡΑΣΙΝΗ», ενώ από το 2021 συνεργάζεται με το SDNA.GR. Από το 2000 και μετά πήγε στον ΣΠΟΡ FM 94.6 με διάλλειμα τριών ετών όπου μεταπήδησε στο SPORT24 Radio. Στο PANATHINAIKOS24.gr γράφει με στόχο την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση για τους φίλους του Παναθηναϊκού. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ και του ΠΣΑΤ.
ΣΧΟΛΙΑ
FOLLOW