Ειδικότερα η κυρία Αιμιλία Βρακά, έστειλε στην εκπομπή στιγμιότυπο οθόνης από το μήνυμα που έλαβε για το ραντεβού της λέγοντας ‘να κλάψω είναι να γελάσω;’.
Το μήνυμα που έλαβε από την πλατφόρμα έλεγε ‘Δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού στο χρονικό διάστημα μέχρι 31/12/2038, από την ημερομηνία αυτή και μετέπειτα δεν έχουν προγραμματιστεί νέα ραντεβού στο νοσοκομείο’.
Βέβαια, να σημειωθεί πως εν τέλει το πρόβλημα αυτό λύθηκε. Ωστόσο, χαρακτηριστικά είναι τα όσα ανέφερε ο διοικητής του νοσοκομείου κ. Γρηγορόπουλος στην εκπομπή, Συγκεκριμένα ανέφερε ότι πρόκειται για τεχνικό σφάλμα για το οποίο ευθύνεται ο τηλεφωνικός πάροχος που διαχειρίζεται την πλατφόρμα με τα ραντεβού.
Να σημειωθεί, όμως, ότι το πρόβλημα δε λύθηκε άμεσα, αφού το ίδιο πρόβλημα επαναλαμβανόταν και τις επόεμενες μέρες, αλλά τουλάχιστον αναγνωρίσθηκε.