Αμφότεροι βρίσκονται σε συνεχή αγωνιστική άνοδο
Κάπου εκεί στα 80’s έκανε θραύση μια διαφημιστική καμπάνια με σλόγκαν «Ο επιμένων ελλη-νικά» (ήταν μια πρωτοβουλία του Συνδέσμου Προώθησης Ελληνικών Προϊόντων). Εν έτει 2025, ο ίδιος τίτλος θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να περιγράψει μεγάλο μέρος της μεταγραφικής πολιτικής που έχει στον προγραμματισμό του ο Παναθηναϊκός για το άμεσο μέλλον.
Η ενίσχυση του εγχώριου στοιχείου δεν είναι απλά ζητούμενο, αλλά προτεραιότητα. Και έχει τη σφραγίδα αποδοχής του Ράφα Μπενίτεθ, με τον Ισπανό κόουτς να κατανοεί απόλυτα πόσο σημαντικό είναι για ένα κλαμπ να μη χάνει τη σύνδεσή του με την εθνική του ταυτότητα.
Ποια είναι τα 2 επόμενα ονόματα «δικών» μας παιδιών που ακούγεται πως μπήκαν στην πράσινη λίστα;





