Αντιμέτωπος με τα νούμερα –και όχι με τη Euroleague– βρέθηκε ο Ολυμπιακός, μετά τη δημοσιοποίηση των επίσημων στοιχείων της διοργάνωσης για τις ψηφιακές επιδόσεις των ομάδων στα social media. Οι «ερυθρόλευκοι» βρέθηκαν στη 17η θέση με μόλις 3,2 εκατομμύρια προβολές το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου, ξεπερνώντας μόνο την Άλμπα Βερολίνου. Και κάπου εκεί ξεκίνησαν τα… παράπονα.
Η ΚΑΕ έσπευσε να αμφισβητήσει τα δεδομένα με δημόσια τοποθέτηση, ισχυριζόμενη πως τα νούμερα είναι πολύ μεγαλύτερα και παραθέτοντας ως παράδειγμα δύο viral βίντεο από την άφιξη των Φουρνιέ και Βεζένκοφ. Το πρόβλημα; Τα συγκεκριμένα clips ανέβηκαν πριν την έναρξη της σεζόν και φυσικά δεν συμπεριλήφθηκαν στην καταγραφή της Euroleague – κάτι που η διοργανώτρια είχε ξεκαθαρίσει εξ αρχής, τόσο στις ομάδες όσο και στην ανακοίνωσή της.
Η αντίδραση του Ολυμπιακού όχι μόνο δείχνει αμηχανία μπροστά στην πραγματικότητα, αλλά και μια αδικαιολόγητη προσπάθεια να αλλοιώσει τη βάση της σύγκρισης. Αντί να κοιτάξει την ουσία –που είναι η χαμηλή ψηφιακή απήχηση σε σχέση με τους ανταγωνιστές του– επιδόθηκε σε «μαθηματικά αλά Ολυμπιακό», επιχειρώντας να «ρετουσάρει» την εικόνα του.
Η Euroleague, από την πλευρά της, παραμένει σταθερή στη μεθοδολογία και στη διαφάνεια των στοιχείων. Και όσο κι αν ενοχλεί στον Πειραιά, τα views δεν βγαίνουν με εντυπώσεις. Βγαίνουν με μετρήσεις.
🏀 Διάβασε όλα τα νέα για τον Παναθηναϊκό στο μπάσκετ